سرویس: اخبار شهرستان 14:03 - پنجشنبه 21 بهمن 1395

در ستاد دهه فجر ورزنه مطرح شد؛

بخش بن رود در تدارک حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورزنه گفت: رمز پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در وجود رهبری فرزانه، بابصیرت و شجاع است.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز دومین جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولان ادارات در سالن اجتماعات بخشداری بن رود برگزار شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مطیع ولایت و ولایی بودن انقلاب اسلامی ایران را نقطه تمایز این نهضت با دیگر انقلاب های دنیا عنوان و اظهار کرد: رمز پایداری و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در وجود رهبری فرزانه، بابصیرت و شجاع است.

حجت الاسلام کریمی حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را نسبت به گذشته مهم و ضروری دانست و گفت: به نمایش گذاشتن وحدت و اتحاد امت اسلامی ایران در این همایش فراملی موجب کم شدن گستاخی دشمنان خارجی و دلگرمی کشورهای اسلامی منطقه و جهان اسلام خواهد شد.

وی آمادگی کامل دستگاه های اجرایی و مردم شهید پرور بخش بن رود و شهر ورزنه برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امسال را یاد آورشد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، شور حضور مردم ولایتمدار این بخش در سی و هشتمین جشن انقلاب اسلامی به یاس دشمنان داخلی و خارجی منجر خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.