سرویس: اخبار شهرستان 13:41 - پنجشنبه 21 بهمن 1395

مسئول تشکل های دینی مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

ائمه جماعت بر مساله استکبار ستیزی همت گمارند

حجت الاسلام بابایی گفت: مسجد پایگاه اصلی مبارزه با توطئه های دشمنان اسلام است و باید ائمه جماعت به موضوع استکبار ستیزی همت گمارند.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز به همت امور فرهنگی حوزه مقامت بسیج 6 امام جعفر صادق(ع) همایشی با عنوان تعامل و هم اندیشی پایگاه های بسیج و مساجد بخش بن رود امروز در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش ورزنه برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ورزنه پیرامون اهداف برگزاری همایش مطالبی را بیان کرد و در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا باقری در مورد مشارکت همگانی در امر تسهیل ازدواج در شرایط کنونی جامعه به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام بابایی مسئول تشکل های دینی مساجد سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با طرح موضوع، مسجد را پایگاه اصلی مبارزه با توطئه های دشمنان اسلام معرفی کرده و اینکه ائمه جماعات باید کنار فعالیت معنوی و با فضلیت برگزاری نماز جماعت بر مسأله استکباری ستیزی همت گمارند و پایگاه های بسیج نیز در راستای همین هدف فرهنگی فعالیت کنند.

شایان ذکر است در این جلسه مسئولان محلی، ائمه جمعه و جماعات بخش، هیئت امنا، خادمین مساجد ،دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و پایگاه های بسیج. حضور داشتند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.