سرویس: غیر تولیدی 14:00 - پنجشنبه 21 بهمن 1395

وعده ما فردا در راهپیمایی 22 بهمن ماه؛

آمادگی اصفهانی‌ها برای خلق حماسه‌ای دیگر/ زنان و کودکان فریاد مظلومیت مردم بی گناه یمن را سر خواهند داد

ابراهیمی گفت: مردم اصفهان با آمادگی کامل فردا در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده و فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که برای آن خون ها ریخته شد را سر خواهند داد.

به گزارش اصفهان شرق، یک فعال سیاسی و فرهنگی در گفتگویی، با اشاره به حضور پرشکوه مردم شهید پرور اصفهان در راهپیمایی های 22 بهمن ماه سال های گذشته و جشن های پیروزی انقلاب اظهار کرد: مردم اصفهان امسال نیز با حضور حماسی خود در جشن سراسری پیروزی انقلاب شرکت و ضمن بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب، شهدای انقلاب و رهبر فرزانه آن معادلات سیاسی قدرت های غرب و شرق را درباره سرنوشت خود بر هم خواهند زد.

زهرا سعیدی با بیان اینکه استان اصفهان در به ثمر نشتن نهال انقلاب پیشتاز بوده و بیشترین شهید را نیز در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد، افزود: در این بین نباید نقش موثر و حماسی زنان فهیم، صبور و ولایتمدار اصفهانی را در به ثمر نشستن انقلاب را ندادیده گرفت چه بسا اگر تشویق ها و همکاری این بانوان نبود مردان نیز اشتیاق کمتری برای مبارزه پیدا می کردند.

این کارشناس و فعال مسائل سیاسی با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکا در خصوص ایران و موضوع ایران هراسی آنان از سال های گذشته تا کنون، بیان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند سخنان ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران کار ما را آسان کرد و چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد و از همین رو مردم ایران امسال مصمم تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و فریادهای خود را بر سر آمریکا فرو خواهند نشاند.

وی گفت: نه تحریم، نه رکود اقتصادی، نه اختلافات داخلی و نه هیچ چیز دیگر نخواهد توانست باور مردم ایران به اسلام و ارزش های را زیر سوال ببرد و مانع از حضور حماسی آن ها در جشن پیروزی انقلاب شود و دشمنان نیز بدانند مردم ما وفادار بوده و تا خون در رگ هایشان می جوشد قدرشناس پیر جماران، رهبر انقلاب و شهدا خواهند بود.

ابراهیمی تصریح کرد: مردم سراسر ایران اسلامی فردا با حضور منسجم، آگاهانه، انقلابی و بی شمار خود ثابت خواهند کرد که اجازه دخالت هیچکس را در سرنوشت خود نخواهند داد و دشمن بداند این حضور مظهر اتحاد ملی، وفاق و دوستی مردم ایران و یادآور رشادت ها و سلحشوری های شهدا و رزمندگان اسلام است که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم وحدت و اتحاد ما را به جهانیان نشان خواهد داد، گفت: فردا با حضور آگاهانه مردم، دشمن جرات فکر کردن و سوء استفاده از این مرز و بوم را از دست خواهد داد و معادلاتی را که سال ها برای ویران کردن پایه های انقلاب اسلامی ایران برنامه ریزی کرده به یکباره برهم خواهد خورد.

این کارشناس و فعال مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: مردم اصفهان با آمادگی کامل فردا در راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کرده و فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که برای آن خون ها ریخته شد را سر خواهند داد و از رشادت های فرزندان ملت برای پیروزی انقلاب اسلامی در سال های خفقان حکومت پهلوی قدردانی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: زنان و کودکان نیز نیز همپای مردان با حضور حماسی خود در خیابان های شهر فریاد مظلومیت زنان و کودکان بی پناه یمنی، سوری و همه مظلومان جهان را به گوش جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.