سرویس: اجتماعی » حوادث 01:52 - چهارشنبه 23 بهمن 1392

استفاده ابزاری از مصدومین حوادث ناگوار سال گذشته شرق اصفهان کار ناشایستی است

امام جمعه ورزنه در دیدار از مصدومین حوادث سال گذشته شرق اصفهان گفت: یقینا آسیب دیدگان باید پیگیر درمان و وصول دیه خود باشند، البته باید طبق ضوابط و شرایط قانونی و بدور از کوچکترین قانون گریزی باشد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: امام جمعه ورزنه در دیدار جمعی از آسیب دیدگان و مصدومین حوادث ناگوار سال گذشته شرق اصفهان، ضمن اشاره به برخی خدمات و اقدامات انجام شده توسط فرماندار و ایزدی مدیر کل سیاسی و امنیتی برای مصدومین، گفت: استفاده ابزاری از آسیب دیدگان کار ناشایستی است که متاسفانه برخی به دنبال ایجاد این عمل ناثواب هستند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده اضافه نمود: یقینا آسیب دیدگان باید پیگیر درمان و وصول دیه خود باشند، البته طبق ضوابط و شرایط قانونی و بدور از کوچکترین قانون گریزی و باید توجه داشت که پیگیری قضایی پرونده دارای مراحل و ضوابطی است که باید تا حصول نتیجه منتظر ماند.

مشاور اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به تلاش های بی دریغ ارگان های امنیتی گفت: نباید کسی به بهانه احقاق حقوق مصدومین و بواسطه شما، نهاد های امنیتی و انتظامی را تضعیف و خدایی ناکرده به جهت دلسوزی برای شما، مهمترین ارکان امنیتی را تحت شعاع قرار دهد.

امام جمعه ورزنه در مورد روند پیگیری قضایی پرونده اذعان داشت: یقینا وجود یک وکیل که آشنایی کامل به قانون دارد، در جهت تسریع در پیگیری حقوق مصدومین مفید و انشاالله مسمر ثمر خواهد بود. البته امیدواریم که استاندار و فرماندار گرامی  در راه برطرف شدن مشکلات و هماهنگی با دادسرای نظامی همکاری لازم را انجام دهند که البته یقینا همینگونه خواهد بود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا صادق زاده در بخش پایانی صحبت های خود گفت: یکی از بزرگترین غصه های من همین دردهایی است که شما متحمل هستید که انشاالله مسئولین مربوطه تلاش خود را در جهت التیام این آلام بکارگیرند.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “استفاده ابزاری از مصدومین حوادث ناگوار سال گذشته شرق اصفهان کار ناشایستی است”

  1. ورزنه ای گفت:

    جالبه
    کاشکی امام جمعه محترم میگفتند وکیلی که ایشون به مصدومین معرفی کردند چه نسبتی باایشون دارن
    حالا شما پیش بینی کنید نتیجه پرونده را…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.