سرویس: اجتماعی 10:23 - پنجشنبه 21 بهمن 1395

امام جمعه تودشک در نمایشگاه صنایع دستی:

دولت وام بلند مدت و کم بهره به جوانان هنرآفرین مناطق محروم اختصاص دهد

حجت الاسلام احمدی نسب با اشاره به اینکه برخی جوانان از صنایع دستی امرارمعاش می کنند، گفت: دولت باید در حمایت مالی از جوانان مناطق محروم در قالب وام بلند مدت و کم بهره اقدام کند.

به گزارش اصفهان شرق از تودشک، نمایشگاه صنایع دستی صبح امروز با حضور گرم مردم هنر دوست، امام جمعه شهر تودشک و رئیس انجمن هنر افتتاح شد.
در این نمایشگاه همه آثار دست هنرمندان انجمن هنر به نمایش گذاشته شد تا فرصتی برای بازگویی فعالیت این عزیزان و زحمات شبانه روزی آنها شود.

امام جمعه شهر تودشک ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تشکر از فعالیت هنری هنرجویان از مردم درخواست کرد تا به ارزش هنر اسلامی واقف شوند.

حجت الاسلام احمدی نسب با اشاره به اینکه برخی از فروش صنایع دستی امرارمعاش می کنند، اظهار کرد: حمایت انجمن در زمینه مالی و رفع مشکلات و کمبودها از قبیل مکان مناسب برای عرضه و فروش صنایع دستی اعضا، باید به خوبی مد نظر قرار گیرد تا زمینه رشد این هنر فراهم شود.

وی با توجه به حضور زنان بی سرپرست و کم بضاعت در زمینه صنایع دستی، از دولت درخواست کرد تا شرایط لازم برای اختصاص وام های بلندمدت و کم بهره را برای جوانان مناطق محروم فراهم کند.

امام جمعه شهر تودشک همچنین از مسئولان انجمن هنر خواست تا فضایی را به عنوان کارگاه به منظور اجرای کار گروهی و تبادل هنر در بین قشر جوان و نوجوان فراهم آورند.

انتهای پیام/ ش

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.