سرویس: اخبار شهرستان 01:59 - پنجشنبه 21 بهمن 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

لزوم توجه جدی به جاده استراتژیکی ورزنه به ندوشن/ بخشی از نگرانی مردم اصفهان با وحدت بین نمایندگان مرتفع می شود

حجت الاسلام سالک گفت: بهره برداری از جاده ورزنه به ندوشن می تواند راه مواصلاتی به یزد را نزدیک کرده و شاهد ارتباط خوبی بین دو شهرستان باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به حضور معاونت پارلمانی وزارت راه و شهرسازی و هیئت بلندپایه همراه در شرق اصفهان و برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان در شهر هرند، گفت: در سفر مهندس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در افتتاح راه گذر شرق اصفهان، مقرر شد به منظور بررسی مشکلات اعتباری و پروژه های نیمه تمام شهرستان، بازدیدی از منطقه شرق اصفهان به صورت ویژه انجام شود و امروز با حضور مهندس محفوظی این خواسته مردمی محقق شد.

حجت الاسلام احمد سالک با توجه به حضور چهار نماینده مردم اصفهان در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان که در بخش جلگه تشکیل شد، این اقدام را مطلوب دانست و اظهار کرد: آثار وضعی وحدت بین نمایندگان برای مردم مظلوم و خوب شرق اصفهان می تواند تا اندازه ای گره از مشکلات مردم باز کرده و بخشی از نگرانی های منطقه با وحدت پیش رو، مرتفع شود.

وی با اشاره به طرح گزارش مهم از راه های شهرستان اصفهان توسط فرماندار و طرح کامل مصوبات این جلسه، افزود: پروژه بزرگ خلیج فارس به سمت بهارستان مورد توجه واقع شده و با تامین مسائل بودجه ای شاهد اجرای دو کُند راه این مسیر خواهیم بود.

نماینده مردم اصفهان اذعان کرد: جاده دسترسی کوه راه حق به زودی انجام خواهد شد و روکش آسفالت مسیر نایین به اصفهان نیز در دست بررسی قرار گرفت

وی با اشاره به اصلاح نقاط حادثه خیز در برخی جاده های مواصلاتی شرق اصفهان، گفت: مشکلات 30 کیلومتر محور اصفهان به شهر زیار مورد بررسی قرار گرفت و برای حل آن اقدامات لازم انجام می شود.

حجت الاسلام سالک افزود: برخی جاده ها برای حفظ آبروی شهری باید مورد توجه قرار گیرد که از این قبیل می توان به آزادراه حصه معروف به راه تشریفات اشاره کرد که مقرر شد، گسترش خوبی پیدا کرده و بخشی از مشکلات این مسیر مرتفع شود.

وی با تاکید بر پیگیری رئیس راه و شهرسازی استان در خصوص برخی راه ها، افزود: توجه به شش راه به سمت قهجاورستان یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه جدی مهندس غلامی قرار گیرد تا در این خصوص بتوان اقدامات خوبی را شاهد باشیم.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اهمیت جاده ورزنه به ندوشن در کم کردن فاصله ها و همچنین موقعیت استراتژیک منطقه گفت: بهره برداری از این جاده می تواند راه مواصلاتی به یزد را نزدیک کرده و شاهد ارتباط خوبی بین دو شهرستان باشیم.

توجه به پروژه ناتمام متروی بهارستان به اصفهان، تعریض جاده کلیشاد به سمت اسلام آباد، رسیدگی جاده ای در خصوص جاده نیک آباد به حسن آباد، جاده قلعه شور به خلیج فارس و رحیم آباد، نیاز روکش آسفالت مسیر حسن آباد به ورزنه و همچنین اتمام جاده پر حادثه هرند به کوهپایه از جمله مصوبات امروز جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان بود.

حجت اسلام سالک با بیان پروژه های ریز جاده ای شهرستان اصفهان، خاطرنشان کرد: پل اژیه با حدود یک میلیاردو 900 میلیون تومان به زودی در دست بررسی قرار خواهد گرفت تا شاهد احیای این اثر تاریخی باشیم.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به مشکلات کارگران تصریح کرد: بدهکاری به پیمانکاران و همچنین حقوق عقب افتاده هفت ماه برادران راهداری و حل مشکلات از این دست، از دیگر مسائلی بود که مورد توجه جدی مسئولان قرار گرفت.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهرداری های 14 گانه شهرستان اصفهان کمبود قیر است، اظهار کرد: شهرداری ها باید برای دریافت قیر یارانه ای و مشارکتی، در سامانه ثبت نام کنند تا بتوان یکی از مشکلات اساسی شهرداری ها در کمبود قیر حل شود.

وی با تاکید بر رسیدگی به ابعاد فرهنگی مسکن مهر گفت: ابعاد فرهنگی مسکن مهر باید مد نظر قرار گیرد و در این خصوص به زودی با تشکیل هیئت امنا زیر نظر اوقاف، مساجد و مدارس در مجموعه های مسکن مهر احیا می شود.

انتهای پیام/ ش

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.