سرویس: غیر تولیدی 16:27 - چهارشنبه 20 بهمن 1395

به مناسبت سی و هشتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی

بهره‌برداری از 4 طرح عمرانی و آموزشی در بخش جرقویه سفلی

4 طرح عمرانی و آموزشی با حضور فرماندار اصفهان و جمعی دیگر از مسؤولان شهرستانی مجموعاً با اعتبار 465 میلیون تومان در بخش جرقویه سفلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اصفهان شرق، به مناسبت سی و هشتمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با هشتمین روز از دهه مبارک فجر، 4 طرح عمرانی و آموزشی با حضور فرماندار اصفهان و جمعی دیگر از مسؤولان شهرستانی مجموعاً با اعتبار 465 میلیون تومان در بخش جرقویه سفلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در سفر فضل الله کفیل فرماندار اصفهان به بخش جرقویه سفلی در شرق اصفهان، سنگ‌فرش حسینیه تاریخی روستای قارنه با اعتبار 15 میلیون تومان، فاز یک پروژه روشنایی محور نیک آباد به حسین آباد با اعتبار 180 میلیون تومان، تجهیز دارالقرآن آموزش و پرورش شهر نیک آباد با اعتبار 20 میلیون تومان و مدرسه 3 کلاسی خیرساز روستای سعادت آباد با اعتبار 250 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار اصفهان همچنین در سفر به بخش جرقویه سفلی، در منزل 3 شهید والامقام محمدحسین، غلامرضا و ابراهیم فاتحی در روستای پیکان حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، از نزدیک با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کفیل همچنین در مراسم افتتاح دارالقرآن آموزش و پرورش از خانواده شهید مدافع حرم حاج محمود شفیعی نیز تجلیل کرد.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.