سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 11:40 - چهارشنبه 20 بهمن 1395

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

عملکرد ترامپ مقدمات فروپاشی آمریکا را فراهم می‌آورد/شعارهای انقلاب همواره باید زنده بماند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: عملکرد ترامپ مقدمات فروپاشی آمریکا را فراهم خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم شهر بادرود با بیان اینکه شعارهای انقلاب اسلامی همواره باید زنده بماند، اظهارکرد: اسلام و حکومت اسلام پدیده الهی است و بر ملت ایران حکم است که قدر این امانت الهی را بدانند.

وی افزود: دشمن همواره به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و با نقشه‌های متفاوت سعی در تحت‌الشعاع قرار دادن تأثیرات نظام است و می‌خواهد انقاب کشور را تحت تأثیر قرار داده تا اثر گذاری انقلاب را از بین ببرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی تصریح کرد: پیشرفت و دست‌یابی دانشمندان کشور به علوم و فنون در زمینه‌های مختلف نوعی مبارزه با دشمنان اسلام است و امروز به حمدالله اثرات و برکات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به سراسر دنیا صادرشده و کشورهای دیگر به دنبال الگو گرفتن از ایران هستند.

وی با بیان اینکه رمز بقای انقلاب اسلام همان رمز پیروزی است، گفت: رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی حکومت الهی و اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه با پیروی از ولایت‌فقیه بوده است.

سالک به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: از جمله اهداف دشمن جدا کردن اندیشه‌های مردم از اندیشه‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری، انداختن ستون انقلاب، براندازی نظام جمهوری اسلامی بود که تاکنون را پشت سر گذراندیم.

وی با اشاره به رفتارها و تحریم‌های اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا خاطرنشان کرد: عملکرد ترامپ مقدمات فروپاشی و آمریکا را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.