سرویس: اخبار شهرستان 19:55 - دوشنبه 18 بهمن 1395

بخشدار جرقویه علیا:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن توطئه دشمن را نقش برآب خواهد کرد

بهزادفر گفت: حرکت مردم در راستای انقلاب، توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي را خنثي خواهد کرد.

بخشدار جرقویه در گفتگو با اصفهان شرق اشاره به اهمیت شرکت حداکثری مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: شركت مردم در راهپيمايي ها، صحنه نمايش بيداري و هوشياري ملت اسلامي، اتحاد و همدلي آنان و توجه به سرنوشت كشور و اعلام بيزاري از دشمنان نظام اسلامي است که موجب دلگرمی دوستان نظام اسلامی می شود.

بهزادفر اظهار کرد: حرکت مردم در راستای انقلاب، توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي را خنثي خواهد کرد و انقلاب اسلامي با محور قرار دادن ارزش ها و اصول اسلامی به عنوان الگويي در سراسر جهان به شمار می رود.

شهردار حسن آباد افزود: نقطه اوج برنامه های دهه فجر، روز 22 بهمن و راهپيمايي بزرگ مردمي در اين روز است؛ روزي كه اقشار مختلف مردم با حضور يكپارچه خود در ميعادگاه‌هاي برگزاري اين راهپيمايي، بار ديگر يك آري بزرگ به جمهوري اسلامي ايران مي‌گويند.

حسین ایروانی خاطرنشان کرد: اين سنگ‌اندازي و دشمني‌ها همزمان با برگزاري راهپيمايي سراسري 22 بهمن شكل و شمايلي جدي‌تر به خود گرفته است چراكه دشمنان به خوبي اين نكته را درك كرده‌اند كه يكي از محورهاي قدرت‌آفرين براي جمهوري اسلامي ايران، همين مشاركت عمومي در همه صحنه هاست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و دعوت از قشرهای مختلف مردم برای حضور در راهیپمایی22 گفت: راهپیمایی22 بهمن بار دیگر هم صدایی و هم نوایی یک ملت را در پیروی از ارزش های الهی و پاسداری از آن را نشان خواهد داد و شرکت در این راهپیمایی یک عبادت است.

انتهای پیام/ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.