اصفهان شرق

افتتاح استخر شنای شهدای کوهپایه/ انتظار به پایان رسید

کدخبر: 124909
1395/11/18 در ساعت 11:50

به گزارش اصفهان شرق، استخر شنای شهر کوهپایه که چندین سال بلاتکلیف در گوشه ای از مجموعه ورزشی شهر کوهپایه مانده بود بلاخره با پیگیری های مسئولان بخش کوهپایه افتتاح شد. با بهره برداری از این استخر بسیاری از مشکلات جوانان بخش های کوهپایه، جلگه، بن رود و جرقویه حل می شود و یکی از فرصت های مهم در زمینه اوقات فراغت جوانان به بار می نشیند.

استخر کوهپایه که در محل مجموعه ورزشی تختی کوهپایه قرار دارد با امکاناتی از قبیل سونا بخار، سونای خشک، جکوزی و حوضچه های بزرگ و کوچک از این پس آماده سرویس دهی به علاقه مندان رشته شنا است تا جوانان منطقه شرق اصفهان مصافت طولانی تا شهر نایین و اصفهان را طی نکنند و بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

 

صبح امروز با حضور استاندار اصفهان و مسئولان همراه، استخر شنای کوهپایه افتتاح شد و انتظار چند ساله به پایان رسید. همه مردم و جوانان بخش کوهپایه به مبارکی این مراسم، حضور با شکوهی در ورزشگاه تختی شهر به هم رساندند تا شاهد به ثمر رسیدن خدمات ارزشمند شهری باشند.

تابستان ۹۴، پایان داستان بی مهری به راه اندازی استخری در دل کوهپایه

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه گفت: استخر کوهپایه تا یک ماه آینده با قول مساعد مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برای مردم فهیم شرق اصفهان افتتاح خواهد شد.

برای دیدن کل خبر اینجا کلیک کنید.

***********************

استخر شنای کوهپایه در آرزوی تکمیل در حال تخریب است

۸ سال از آغاز عملیات ساخت استخر شنای کوهپایه می گذرد و این در حالی است که جوانان کوهپایه می بایست مسافت این شهر تا نایین را جهت شنا طی کنند.

برای دیدن کل خبر اینجا کلیک کنید.

***********************

استخرشنای کوهپایه همچنان در انتظار اعتبار

مسئول اداره ورزش و جوانان کوهپایه گفت: حدود ۹۰ درصد از پروژه ی ساخت استخر آماده شده است، نگذاریم به خاطر ۱۰در صد باقی مانده اعتبار استخر از بین برود.

برای دیدن کل خبر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ ش