سرویس: اجتماعی 14:05 - یکشنبه 17 بهمن 1395

نشست خبری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان

۲۲ بهمن تحول بزرگ تاریخ/ «نه شرقی نه غربی» تنها در کشور ایران سر داده می‌شود

عسکری بابیان اینکه ملت ایران تنها مردمانی هستند که شعار «نه شرقی نه غربی» سر می‌دهند، گفت: به ترامپ ها و امثال این فرد می‌گوییم چه گزینه‌هایتان رو و چه زیر میز باشد برای ما فرقی ندارد و تا خوی استکباری در شما هست ما هم در برابر شما خواهیم ایستاد.

به گزارش اصفهان شرق، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به‌قرار گرفتن در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن اظهار کرد: شکر نعمت الهی موجب دوری از فتنه‌ها می‌شود و همین انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ الهی است.

جعفر عسکری بابیان اینکه نعمت ولایت را باید قدر بدانیم گفت: ولایت نقطه ثقل وحدت در جامعه است، این مسئله را افراد بیرون از کشور نیز اذعان دارند و می‌گویند ولایت محور وحدت جامعه و رمز موفقیت ایران اسلامی است.

* استقلال کشور مرهون خون شهدا است

وی با اشاره به استقلال بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون شهدا است، اظهار کرد: اگر مسئولان ما در عرصه بین‌المللی بااقتدار می‌توانند خواست‌های نظام را بیان کنند این نشان این موضوع است باید این نعمت بزرگ را قدردان باشیم، ‌اگر قدر آن راندانیم کشوری وابسته و سرسپرده خواهیم شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، خودباوری را یکی دیگر از نقاط قوت کشور اظهار و تصریح کرد: اگر به استعدادهای درونی در تمام عرصه توجه داشته باشیم بخش عظیمی از نیازهای خود را در داخل به دست خواهیم آورد وگرنه مصرف‌کننده صرف خواهیم شد و دشمن باکمی رفتار ظالمانه و اعمال تحریم‌ها می‌تواند کشور را تحت‌فشار قرار دهد.

عسکری، دشمن‌شناسی و بصیرت حاکم در جامعه را مثال‌زدنی خواند و گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دشمن اصلی جامعه هستند، اگر این بصیرت وجود نداشت آمریکا را به‌عنوان یک منجی نگاه می‌کردیم، شعار نه شرقی و نه غربی در انقلاب اسلامی نشأت‌گرفته از این موضوع است.

وی بابیان اینکه مردم حق نعمت انقلاب اسلامی را به‌خوبی ادا کرده و می‌کنند، تأکید کرد: مسئولان هم باید قدردان این نعمت در عمل باشند، خدمت صادقانه به مردم نمود این مسئله خواهد بود، مسئولان باید قدردان مردم به‌عنوان یک نعمت بزرگ باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تصریح به اینکه ملت ما برای انقلاب اسلامی هر سختی را به جان خریده و تحمل می‌کنند، گفت: مردم با درس‌هایی که از اهل‌بیت (ع) گرفته‌اند مقتدرانه در برابر ناملایمات مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

عسکری بابیان اینکه مردم صداقت امام راحل شاهد بوده و رهبر انقلاب را نیز شاهد هستند، تأکید کرد: با نیرنگ و دورویی نمی‌توان مردم را به صحنه‌ها آورد، مردم برای صداقت ارزش زیادی را قائل هستند و اطمینان می‌کنند.

وی گفت: حضور حماسی و باشکوه 22 بهمن بهترین ظرفیت برای بیان دستاوردهای انقلاب است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرمایشی از رهبر معظم انقلاب که فرموده‌اند «22 بهمن تحولی بزرگ در تاریخ بشریت و تاریخ معاصر بوده است»، اظهار کرد: گفته‌های افراد از کشورهای مختلف، گویا و تأکید کننده این مسئله است و در واقع آن‌ها زبان گویای تأثیرات انقلاب اسلامی در دیگر کشورها هستند.

عسکری با اظهار اینکه حضور مردم درصحنه، نمایش تبعیت از ولایت‌فقیه است، گفت: مردم ولایتمدار کشور برای بزرگداشت انقلاب و حفظ و حراست از ارزش‌ها در مراسم 22 بهمن هرسال حضور پیدا می‌کنند.

* خطاب به ترامپ و همفکران او: گزینه‌هایتان چه رو و چه زیر میز باشد، ملت ما مقتدرانه در برابرتان می‌ایستد

وی ایستادگی مردم در این 38 سال در برابر استکبار را نماد مقاومت بلامنازع جامعه عنوان و تأکید کرد: به ترامپ ها و امثال این فرد می‌گوییم چه گزینه‌هایتان رو و چه زیر میز باشد برای ما فرقی ندارد و تا خوی استکباری در شما هست ما هم در برابر شما خواهیم ایستاد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان یکی از آثار حرکت 22 بهمن را نمایش اقتدار نظام بیان و تأکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن موجب نمایش وحدت و همدلی بین تمام اقشار مختلف جامعه است.

عسکری بابیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال طبق سنوات گذشته از مسیرهای هشت‌گانه رأس ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد، اظهار کرد: سخنرانی این مراسم نیز در ساعت 9:30 توسط شهردار کلان‌شهر تهران انجام خواهد گرفت.

وی از تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در میدان امام (ره) خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مراسم 22 بهمن با ایام آغازین فاطمیه همزمان می‌شود رعایت کلیه شئون خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی مطلوب توسط رسانه‌ها، اظهار کرد: باید با زبان هنر اطلاع‌رسانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی شود تا نسل جوان از واقعیت‌های جامعه ایران، قبل و بعد از انقلاب اطلاع درستی داشته باشند.

عسکری در گلایه‌ای به برخی از روزنامه‌های مکتوب، تصریح کرد: برخی از رسانه‌های مکتوب در زمان شروع ایام‌الله دهه مبارک فجر به مطالبی غیرازاین موضوع پرداخته بودند و این جای گله گذاری دارد.

وی از رسانه‌ها خواست با زبان هنرمندانه خودتان حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را به رخ جهانیان بکشانید.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.