سرویس: سیاسی 10:30 - یکشنبه 17 بهمن 1395

امام جمعه قهجاورستان؛

رمز ماندگاری انقلاب، اسلام پذیری و ولایتمداری مردم است

امام جمعه قهجاورستان گفت: رمز موفقیت و ماندگاری این انقلاب تحول درونی در قلوب و اسلام پذیری و ولایتمداری مردم است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام  مجید قاسمی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی معادلات همه ابر قدرت های دنیا را بر هم ریخت و در زمانی که تنها دو قدرت آمریکا و شوروی وجود داشت قدرت سوم دیگری به نام جمهوری اسلامی ظهور کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تمامی انقلاب ها در سایر کشور ها متفاوت است، افزود: سایر انقلاب ها در طول تاریخ و در کشور های دیگر به هدف خود نرسیدند اما انقلاب اسلامی به هدف خود یعنی حاکمیت اسلام رسید.

امام جمعه قهجاورستان تصریح کرد: امروز اسلام مبنای تمام تصمیم گیری ها در کشور است و تمامی قوانین نیز بر مبنای دین مبین اسلام تنظیم می شوند و مردم نیز به طور مستقیم و غیر مستقیم مسئولان نظام را انتخاب می کنند.

خطیب جمعه قهجاورستان با اشاره به رمز موفقیت انقلاب اسلامی گفت: رمز موفقیت و ماندگاری این انقلاب تحول درونی در قلوب مردم و اسلام پذیری و ولایتمداری مردم است.

حجت الاسلام قاسمی افزود: امروز پیوند عمیق و الهی میان امت و رهبری امت وجود دارد و همه مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی گفت: در ۱۹ بهمن سال ۵۷ همافران غیور با بیعت خود با حضرت امام خمینی زمینه ساز شکسته شدن حکومت نظامی و پیروزی انقلاب شدند.

انتهای پیام/مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.