سرویس: اخبار شهرستان 00:27 - یکشنبه 17 بهمن 1395

بخشدار بخش مرکزی خبر داد:

افتتاح یکصد پروژه عمرانی بخش مرکزی شهرستان اصفهان در دهه فجر

حسینی با اشاره به تکمیل پروژه های عمرانی بخش مرکزی شهرستان اصفهان گفت: در روزهای پایانی دهه فجر شاهد افتتاح حدود 100 پروژه عمرانی در سطح بخش به عنوان دستاوردهای عمرانی بعد از انقلاب هستیم.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق با مروری بر مهم‌ترین دستاوردهای ۳۵ساله انقلاب اسلامی گفت: برای درک واقعیت های انقلاب اسلامی و دستاوردهای جمهوری اسلامی، توجه به وضعیت منطقه در دوران طاغوت از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید به آن پرداخت.

علیرضا حسینی اظهار کرد: مقایسه تعداد پروژه‌های مختلفی که در طول سال های بعد از انقلاب به بهره برداری رسیده است نشان دهنده رشد چشمگیر این پروژه‌ها و در نتیجه خدمات ارائه شده به مردم بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی آثار و برکات زیادی در منطقه و جهان داشت و هر ساله بخش های بیشتری از این برکات در سطح مناطق محروم و روستاهای حاشیه شهرها نشان داده می‌شود.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اصفهان با تاکید بر راه اندازی پروژه های مورد نیاز مردم در بخش عمرانی، اذعان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی در سطح جهان حمایت از مردم، ارائه خدمات مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی به مردم بوده است که هر ساله در مناسبت های مختلف از جمله دهه فجر شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی با اشاره به برپایی مراسم های افتتاح پروژه ها در بخش مرکزی گفت: آیین افتتاح بالغ بر یکصد پروژه عمرانی بخش مرکزی اصفهان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز دوشنبه 18 بهمن راس ساعت ۱۱ صبح در مرکز جامع سلامت دستجا آغاز و پس از آن در سالن ورزشی روستای روران، مراسم ادامه پیدا می کند.

حسینی خاطرنشان کرد: پس از انتظار چندین ساله مردم روستای روران در افتتاح ورزشگاه، به لطف خدا بهره برداری کامل این سالن ورزشی انجام می شود تا شاهد فعالیت ورزشی جوانان در محیط روستان باشیم.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.