سرویس: غیر تولیدی 15:00 - شنبه 16 بهمن 1395

همزمان با دهه فجر؛

2 طرح ایستگاه و خط انتقال گاز در شرق اصفهان بهره برداری شد

2 طرح خط انتقال گاز و ایستگاه تقلیل فشار گاز (CGS) در شرق اصفهان با اعتبار 370 میلیارد ریال و همزمان با دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش اصفهان شرق، این 2 طرح با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در خوراسگان در شرق شهرستان اصفهان افتتاح شد.
خط انتقال گاز شرق اصفهان با اندازه های 20 و 24 اینچ بطول 20 کیلومتر و با هزینه ای بیش از 330 میلیارد ریال و ایستگاه ‘ سی جی اس ‘ (CGS) شرق اصفهان با ظرفیت 200 هزار متر مکعب در ساعت، با هزینه ای بیش از 40 میلیارد ریال بهره برداری شد.
ایستگاه سی جی اس (city Gas Station) دارای رگولاتور یا دستگاه کاهنده فشار است و بیشتر در ورودی شهرها مورد استفاده قرار می گیرد.
روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان اعلام کرد: 6 طرح گاز رسانی دیگر نیز در سطح استان با اعتبار حدود 30 میلیارد ریال آماده افتتاح در دهه فجر امسال است.
این طرح ها شامل بهره برداری از ساختمان اداره گاز نیک آباد جرقویه با هزینه 17 میلیارد ریال، گازرسانی به روستای دستجرد اردستان با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون ریال، بهره برداری از گازرسانی به فاز سه شهرک هشت بهشت شاهین شهر با هزینه 2 میلیارد و 153 میلیون ریال و توسعه و تجهیز ساختمان های اداره های گاز شهرستان های آران و بیدگل، گلپایگان و نجف آباد با اعتبار هشت میلیارد ریال است.
همچنین عملیات اجرایی هفت طرح گاز رسانی با هزینه پیش بینی شده 195 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در استان اصفهان آغاز شد.
این طرح ها شامل احداث ایستگاه های طرح جامع نجف آباد با هزینه 50 میلیارد ریال، شبکه گذاری پلی اتیلن شهرهای جندق در شهرستان خور و بیابانک و انارک در شهرستان نایین به ترتیب با هزینه 50 و 22 میلیارد ریال، گاز رسانی به روستاهای نابر و سعدآباد کاشان با اعتبار 40 میلیارد ریال و احداث ساختمان اداره گاز نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل با هزینه 9 میلیارد ریال و احداث ساختمان اداره گاز محمدآباد و نصرآباد جرقویه از توابع شهرستان اصفهان هر یک با هزینه 12 میلیارد ریال است.
معاون رئیس جمهوری روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برای افتتاح ده ها طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی به اصفهان سفر کرد.

انتهای پیام/ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.