سرویس: اخبار شهرستان 14:45 - جمعه 15 بهمن 1395

امام جمعه موقت شهر ورزنه:

اشرافی گری، از علل دریافت حقوق های نجومی/ مسئولین از خواب خرگوشی بیدار شوند

حجت الاسلام کریمی گفت: اگر روزی در این نظام مسئولین و مردم گرفتار فساد و اشرافی گری شدند از حکومت الهی دور خواهند شد و اگر مسئولین به اشرافی گری روی آوردند و به گرفتن حقوق های نجومی و رانت و رانت خواری عادت کردند، دیگر نمی توانند روی عدل اسلامی و حکومت اسلامی رفتار کنند.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه موقت ورزنه امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیامبر گونه حضرت امام (ره) مردم را متحد و مبارز قرار داد، انقلاب اسلامی مردم ایران یک انقلاب مسلحانه نیست بلکه انقلابی بر آمده از ایمان به خداست که مردم با همه وجود به میدان آمدند.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: اگر روزی در این نظام مسئولین و مردم گرفتار فساد و اشرافی گری شدند از حکومت الهی دور خواهند شد و اگر مسئولین به اشرافی گری روی آوردند و به گرفتن حقوق های نجومی و رانت و رانت خواری عادت کردند، دیگر نمی توانند روی عدل اسلامی و حکومت اسلامی رفتار کنند.

وی افزود: هیچ کشور خارجی نمی تواند ضربه به این نظام بزند و تنها عنصری که پایه های این نظام را متذلل خواهد کرد فساد داخلی و نپرداختن به امر به معروف و نهی از منکر است که باعث ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی است.

امام جمعه موقت ورزنه با تبریک دهه مبارک فجر، به روز نیروی هوایی اشاره و تصریح کرد: 19 بهمن سال 57 یاد آور بیت همافران و خلبانان نیروی هوایی با حضرت امام خمینی(ره) می باشد که کمر طاغوت را شکست.

حجت الاسلام کریمی خاطر نشان کرد: وظیفه ما این است که در عرصه های انقلاب حضور فعال داشته باشیم و با حمایت از راه و منش امام (ره) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و به دشمنان نظام این پیام را خواهیم داد که تا پای جان از انقلاب و نظام و رهبری دفاع می کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: پیام مردم به مسئولین این است که از خواب خرگوشی بیدار شوند، هیچ حکومتی در دنیا دایه مهربانتر از مادر برای ما نخواهد شد، دست درازی به استکباری که امام فرمودند اگر از ماذنه های آمریکا ندای تکبیر پخش شود مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد چون حکومت، حکومت طاغوتی می باشد.

خطیب جمعه ورزنه تصریح کرد: آن چه که موجب اقتدار این مملکت خواهد بود توجه به جوانان، استفاده از ظرفیت تولید داخلی و توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی است که اگر دولت در این مسائل قدم برندارد مردم مستضعف روز به روز فشار بیشتری خواهند دید و مطمئن باشید که آمریکا و اروپا هیچ ثمری برای ما نخواهند داشت.

حجت الاسلام کریمی به ماندگاری شعار مرگ بر آمریکای ملت قهرمان ایران اسلامی اشاره و تأکید کرد: بسی خیال خام است که کسانی در این مملکت فکر می کنند که شعار مرگ بر امریکا از زبان این ملت خواهد افتاد، این فکری باطل است آمریکایی که مسلمین را درگیر نزاع های داخلی کرده و از داعش و جبهه النصره که دستشان به خون مسلمانان آغشته است حمایت می کند این خیال خام است که این ها دلشان به رحم آمده است.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولین بدانند حرف ملت در ارتباط با سیاست رابطه با طاغوت زمان یعنی آمریکا همان حرف حضرت امام خمینی که فرمودند مرگ بر آمریکا، خواهد بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.