سرویس: اخبار شهرستان 15:06 - جمعه 15 بهمن 1395

فرمانده ناحیه امام علی(ع) مطرح کرد:

خانواده شهدا و ایثارگران، بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت

حسن عجمی: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از بهترین مروجان فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه هستند چرا که شهدایی که برای ثبات جمهوری اسلامی ایران جان فشانی کردند، در آغوش چنین خانواده هایی پرورش کردند و به رشد کامل رسیدند.

به گزارش اصفهان شرق، به مناسبت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) به همراه مسئولین حوزه 5 بسیج امام محمد باقر(ع) با خانواده شهید قنبری در شهر حسن آباد دیدار کردند.

در این دیدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امنیت و صلابت امروز کشور و عزت مندی ایران در سطح جهان، مرهون خون پاک شهداست که باید با الگو قرار دادن رشادت ها و اخلاص شهدای عزیز دلاوری آن ها را ارج نهیم.

حسن عجمی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از بهترین مروجان فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه هستند چرا که شهدایی که برای ثبات جمهوری اسلامی ایران جان فشانی کردند، در آغوش چنین خانواده هایی پرورش کردند و به رشد کامل رسیدند.

وی ادامه داد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در زمینه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه و آشنایی با فرهنگ شهادت، ایثار و از خود گذشتگی آنان بیشتر تلاش کنیم.

این فرمانده بسیج همچنین تصریح کرد: امروز هم راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی ادامه دارد و همرزمان آن عزیزان بیرون از مرزها برای باز گذاشتن راه صدور انقلاب اسلامی و حفظ انقلاب مجاهدت می کنند و خون پاکشان را تقدیم انقلاب می کنند.

عجمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امنیتی که امروزه می بینیم نتیجه تلاش زحمات کلیه نیروهای نظامی و امنیتی از بدو انقلاب تا کنون بوده است و این امنیت در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران را به یکی از وزنه های قوی و تأثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل کرده است.

این مسئول نظامی در همین رابطه افزود: برای اثبات این گفته همین بس که جمهوری اسلامی ایران که چندین سال پیش مورد هجوم رژیم صدام قرار گرفت آن قدر قدرتمند شده که اثرات انقلاب در جای جای زادگاه صدام، یعنی تکریت به چشم می خورد.

عجمی در پایان خاطر نشان کرد: خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ شهید بهرام قنبری فرزند حسن در سن 20 سالگی  در تاریخ دهم آبان ماه 1361 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.