سرویس: غیر تولیدی 18:00 - پنجشنبه 14 بهمن 1395

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

بسته دوم فیلم‌های جشنواره فجر به اصفهان رسید/ ۱۶ فیلم در سینما ساحل و فلسطین اکران می‌شود

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه با حمایت استاندار دومین بسته فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به اصفهان رسید، گفت: از ۱۴ بهمن به مدت ۸ روز ۱۶ فیلم جشنواره فجر در سینماهای ساحل و فلسطین اکران می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، پرویز طاهری  با بیان اینکه با حمایت شخص استاندار دومین بسته فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به اصفهان رسید، گفت: از 14 بهمن به مدت 8 روز 16 فیلم جشنواره فجر در سینماهای ساحل و فلسطین اکران می‌شود.

وی اضافه کرد: فیلم‌های سارا و آیدا، یادم تو را فراموش، ماجرای نیم روز، ماه گرفتگی، اسرافیل، بن بست وثوق، چراغ های ناتمام و فصل نرگس از سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما ساحل و در سانس‌های 17، 19 و 21 اکران می‌شوند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فیلم‌های قابل اکران در سینما فلسطین گفت: انزوا،  یک روز به‌خصوص، خانه دیگری، آزادی به قید شرط، کمدی انسان،  دعوت نامه، دریاچه ماه و  خوب بد جلف از جمله فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است که در سینما فلسطین و در سانس‌های 17، 19 و 21 اکران می‌شوند.

طاهری درباره بحث پیش‌فروش فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در اصفهان نیز گفت: فروش سری بلیت جشنواره در بخش استانی با تاخیر و از ٧ بهمن از طریق سایت cinogram.com در سراسر کشور آغاز شد و قیمت بلیط برای مناطق محروم 6 تا 8 هزار تومان و برای مراکز استان‌ها به صورت تکی ١ هزار و بلیط بسته‌ای ٨ هزار تومان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/تسنیم

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.