سرویس: سیاسی 13:55 - پنجشنبه 14 بهمن 1395

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان:

صحنه اقتصادی جمهوری اسلامی نیازمند تفکر شهید خرازی و همت است/ لزوم ورود تفکر ایثارگری به سیستم اقتصادی

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز صحنه اقتصادی جمهوری اسلامی نیازمند تفکر شهید خرازی و شهید همت است.

به گزارش اصفهان شرق، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در دومین یادواره سرداران و 6 هزار و 400 شهید کارگر استان اصفهان اظهار کرد: این یادواره در ایام‌الله دهه فجر با همت مسؤولان و دست‌اندرکاران قشر کارگری استان اصفهان به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان در این مکان مقدس برگزار شده است.

* انقلاب اسلامی در ساقط کردن رژیم پهلوی خلاصه نمی‌شود

وی با اشاره به دستاوردهای برجسته انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران دستاوردهای فراوانی داشت، ساقط کردن رژیم پهلوی که دست‌نشانده امپریالیسم غربی‌ها بود، از جمله این دستاوردهاست.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: در کمال ناباوری حامیان رژیم طاغوت در پایان بهمن 57 این رژیم فروپاشید و نتوانست در مقابل امواج و خروش ملت ایران دوام بیاورد.

وی تصریح کرد: سربازان و ارتشیان متدین به صفوف انقلاب پیوستند و ملت ایران توانست این رژیم را سرنگون کند؛ انقلاب اسلامی در ساقط کردن رژیم پهلوی خلاصه نمی‌شود و ابعاد گسترده‌تری دارد.

* امام خمینی(ره) نظریه سیاسی مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور رساند

سلیمانی خاطرنشان کرد: ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) نظریه سیاسی مردم‌سالاری دینی را به منصه ظهور رساند، تشکیل حکومتی با نظریه جدید و با مدیریت ولایت فقیه در غرب آسیا کار بسیار بزرگی بوده که طی سال‌های سال نیز ماندگار خواهد بود.

وی عنوان داشت: کسانی که بیرون از مرزهای ایران قرار دارند بهتر می‌توانند زوایای انقلاب اسلامی را درک کنند و به بزرگی این انقلاب پی‌ببرند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان اذعان کرد: جمهوری اسلامی یک موهبت الهی بود که به ملت بزرگ ایران اسلامی تقدیم شد و غافلگیری دوست و دشمن را در پی داشت.

* انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران

وی تأکید کرد: با پیدایش انقلاب اسلامی مکتب سیاسی جدید مبتنی بر اسلام ناب محمدی به جهانیان صادر شد که شکاف‌های زیادی در سوسیالیسم و مارکسیسم ایجاد کرد.

سلیمانی با تأکید بر لزوم تبیین زوایای مکتب سیاسی اسلام و مردم‌سالاری دینی متذکر شد: امروزه انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور ایران است، در حالی که موتور محرک آن در مرزهای ایران قرار دارد.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ مکتب انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر شهدای عزیز ما جان خود را تقدیم کردند اولاً برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی و دوماً برای برقراری امنیت در کشور بود.

* خلق مکتب دفاعی امنیتی در دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: انقلاب اسلامی توانست مکتب دفاعی امنیتی را در دوران دفاع مقدس خلق کند و تهدید بزرگ تجاوز کشوری که سالیان سال همه هزینه‌های کشورش را برای تجهیز نیروهای مسلح خود کرده بود، خاموش سازد و از جنگ تحمیلی عراق پیروز بیرون آید.

وی بیان داشت: مکتب دفاعی جمهوری اسلامی امنیت را حفظ کرد و الگویی برای سایر جهانیان شد، امروزه بسیاری از پیشرفت‌ها متأثر از دوران دفاع مقدسی است که توسط مدیریت سیاسی آن دوره خلق شد.

سلیمانی اذعان داشت: امروزه ایران یکی از کشورهای پیشرفته در عرصه سلامت است، این در حالی است که پیش از انقلاب پزشکان هندی و پاکستانی در بیمارستان‌های ایران بودند اما در حال حاضر از سراسر کشورهای دنیا برای معالجات پزشکی به ایران سفر می‌کنند.

* ایران امروز با ایران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست

وی اظهارداشت: ایران امروز به هیچ عنوان با ایران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست، رشد علمی، فرهنگی، صنعتی و … زیادی پس از پیروزی انقلاب به وجود آمده است؛ وسعت و عمق دشمنی امریکا با انقلاب اسلامی و ملت ایران وجود داشته، وجود دارد و ماندگار خواهد بود، چراکه تا وقتی مکتب انقلاب اسلامی در کشور حاکم باشد دشمنی آمریکا تمامی ندارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تأکید بر لزوم تقویت اقتصاد کشور در برابر دشمنی استکبار جهانی اضافه کرد: اگر تفکر ایثار و فداکاری در سیستم اقتصادی وارد شده بود امروز پیشرفت‌های خوبی در اقتصاد کشور داشتیم.

وی ادامه داد: شهید رضاییان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء عالمانه در دفاع مقدس مدیریت می‌کرد، اینگونه نبود که مدیریت در دوران دفاع مقدس غیرعالمانه باشد بلکه براساس مدیریت جهادی بود.

* صحنه اقتصادی جمهوری اسلامی نیازمند تفکر شهید خرازی و  همت است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: شهید عرب جانشین شهید خرازی از شهدای شاخص کارگری در کشور است؛ امروز صحنه اقتصادی جمهوری اسلامی نیازمند تفکر شهید خرازی و شهید همت است.

وی اضافه کرد: قطعاً مکتب انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی ظهور و بروز خواهد کرد، اصل قدرت انقلاب و اسلام، قدرت نرم است، امروز بمب اتم در مقابل با قدرت نرم کارساز نیست؛ اگر امروز یادواره شهدای کارگری استان که 45 درصد شهدای کارگری کشور را در برمی‌گیرد، در اصفهان برگزار شده به خاطر این است که قدر جمهوری اسلامی که موهبتی الهی است را بیشتر بدانیم.

سلیمانی در پایان ابرازداشت: خون مطهر شهدا بالنده و راه آنان مستمر خواهد بود و ملت ایران تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون در تحقق اهداف نظام انقلاب اسلامی مبارزه خواهند کرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.