سرویس: سیاسی 08:00 - پنجشنبه 14 بهمن 1395

حاجی‌دلیگانی

جزئیاتی از خانواده مدیران دوتابعیتی را منتشر می‌کنم/مردم مطلع خواهند شد که برخی مدیران بیشتر عمر خود را در خارج کشور هستند

نماینده برخوار، شاهین‌شهر و میمه گفت: امروز توسط معاون رئیس‌جمهور اعلام شد که بحث دو تابعیتی‌ها صحت ندارد که اکنون اعلام می‌کنم این موضوع کاملاً صحت دارد و من به زودی اطلاعات لازم مربوط به همه وزیران، معاونان و مدیرانی که شرایط این‌چنین دارند را منتشر خواهم کرد.

به گزارش اصفهان شرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در واکنش به اظهارات معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص مدیران دوتابعیتی اظهار کرد: مدتی پیش مطلبی در دفاع از ضرورت تحقیق و تفحص در خصوص دو تابعیتی‌ها را مطرح کردم و در آن زمان به وزیری اشاره کردم که خانواده وی در خارج از کشور به سر می‌برند و تابعیت کشور دیگر و یا گرین کارت دارند.

وی افزود: بعد از آن، امروز توسط معاون رئیس‌جمهور اعلام شد که چنین چیزی صحت ندارد که اکنون اعلام می‌کنم این موضوع کاملاً صحت دارد و من به زودی اطلاعات لازم مربوط به همه وزیران، معاونان و مدیرانی که شرایط این‌چنین دارند را منتشر خواهم کرد تا همه مردم بدانند واقعیات چه چیزی است.

نماینده مردم برخوار و شاهین‌شهر و میمه در مجلس تصریح کرد: با این گزارش مردم خواهند فهمید که برخی از مدیران بیشتر عمر خود را در کشور هستند یا در خارج از کشور و در همین زمینه مقایسه‌ای ارائه خواهم کرد.

حاجی‌دلیگانی تأکید کرد: آن نکته‌ای که قبلاً در خصوص خانواده یکی از وزرا که در ایتالیا بودند، گفته بودم کاملاً واقعیت دارد و با انتشار گزارش تحقیق و تفحصی هم که در حال انجام است همه مردم قضاوت خواهند کرد که حرف چه کسی درست است و قطعاً روسیاهی به ذغال خواهد ماند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.