سرویس: اجتماعی » گردشگری 18:00 - چهارشنبه 13 بهمن 1395

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان در جمع خبرنگاران:

حضور ۲۵۴ راهنمای بین المللی گردشگری در اصفهان/ ۴۶ طرح گردشگری در ایام دهه فجر افتتاح می شود

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از سفر ۲۴۵ راهنمای بین المللی گردشگری به شهر تاریخی اصفهان خبر داد و گفت این تعداد از ۳۱ کشور جهان هستند که از آثار و ابنیه تاریخی شهر های اصفهان و کاشان بازدید خواهند کرد.

به گزارش اصفهان شرق، نشست خبری ویژه برگزاری هفدهمین کنوانسیون بین المللی راهنمایان گردشگری جهان در اصفهان و همچنین اطلاع رسانی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان صبح امروز در هتل عباسی اصفهان برگزار شد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در این نشست از سفر 245 راهنمای بین المللی گردشگری به شهر تاریخی اصفهان خبر داد و گفت: این تعداد از 31 کشور جهان دهستند که از آثار و ابنیه تاریخی شهر های اصفهان و کاشان بازدید خواهند کرد.

فریدون الهیاری با اشاره به اینکه ایران میزبان هفدهمین نشست کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری است، اضافه کرد: مهمانان این نشست از عصر شانزدهم بهمن وارد اصفهان می شوند و به مدت دو روز از آثار تاریخی این استان بازدید خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این رویداد فرهنگی می تواند گام مهمی در ارائه پیام صلح طلبی ملت  ایران به جهانیان باشد.

وی با اشاره به برنامه های جنبی این نشست تصریح کرد: برگزاری نشست علمی فرهنگی و همچنین ضیافت شام با حضور استاندار و سایر مقامات ارشد استان از سایر برنامه ها ی این رویداد فرهنگی است.

الهیاری همچنین در این نشست اعلام کرد: 46 طرح گردشگری در ایام دهه فجر در اصفهان افتتاح خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: این طرح ها در قالب هتل، گردشگاه و اقامتگاههای و مهمانپذیرها در سطح استان افتتاح خواهند شد و زمینه اشتغال 600 نفر را در استان فراهم می کند.

انتهای پیام/ هنرما

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.