سرویس: اقتصادی 15:05 - چهارشنبه 13 بهمن 1395

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان:

57کیلومتر شبکه گازرسانی اصفهان در دهه فجر به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: ۵۷ کیلومتر شبکه گازرسانی اصفهان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

به گزارش اصفهان شرق، سید مصطفی علوی  اظهار داشت: شبکه گذاری پلی اتیلن شهرجندق از توابع شهرستان خور و بیابانک و انارک از توابع شهرستان نایین در دهه فجر  انجام می‌گرفت.

وی بیان داشت : هشت پروژه گازرسانی در سطح استان اصفهان با هزینه ای بالغ بر ۴۰۶ میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: در این پروژه ها ۵۷ کیلومتر شبکه و۲ هزار و ۲۰۰ مورد انشعاب با هزینه ای بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال نصب و  اجرا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در این ایام گازرسانی به روستای دستجرد اردستان به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی گازرسانی به روستا های نابر وسعد آباد از توابع شهر برزک کاشان نیز آغاز خواهد شد، اظهار داشت: افتتاح خط انتقال و ایستگاه CGS در شرق اصفهان، احداث ساختمان اداری نیک آباد، توسعه و تجهیز ساختمان ادارات گازرسانی آران و بیدگل، گلپایگان و نجف آباد از دیگر پروژه هایی است که در دهه فجر امسال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

علوی گفت: عملیات اجرایی ایستگاه‌های طرح جامع نجف آباد، احداث ساختمان‌های اداری نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل و محمد آباد و نصر آباد از توابع جرقویه، پروژه‌هایی است که در این روزها به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به توزیع سالانه حدود ۲۰ میلیارد متر مکعب گاز طبیعی درسطح استان و بهره‌مندی ۹۹.۵ درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی، ادامه داد: تمام رسالت و تلاش کارکنان این شرکت بهره مندی ۱۰۰ درصدی جمعیت استان در هرسه بخش خانگی، تجاری و صنعتی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی هفت پروژه گازرسانی نیز  در این ایام مبارک با هزینه پیش بینی شده ۱۵۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.