سرویس: اجتماعی 10:35 - چهارشنبه 13 بهمن 1395

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

هماهنگی بین دستگاهی در اصفهان زمان بروز حوادث دارای اشکال است

مدیرکل ستاد بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در هماهنگی بین دستگاه‌ها هنگام حوادث دچار مشکلاتی هستیم، گفت: برای حوادث طبیعی و مصنوعی باید هماهنگی لازم را کسب کنیم.

به گزارش اصفهان شرق،  منصور شیشه فروش  در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان  با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در هنگام بروز حوادث وظایفی را برعهده دارند، اظهار داشت: در این زمینه بر اساس قانون وظایف همه دستگاه‌ها مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه هماهنگی بین دستگاه‌ها در هنگام حوادث دچار مشکلاتی هستیم، اضافه کرد: در این راستاهم در زمینه حوادث طبیعی و هم حوادث مصنوعی باید هماهنگی لازم را کسب کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه وظیفه مدیریت بحران استانداری هماهنگی، نظارت و کنترل بحران‌هاست، بیان داشت: سازمان‌های دیگر را نیز مسئولیت اجرایی دارند.

وی با اشاره به اینکه میزان خطرپذیری استان اصفهان در همه شهرستان‌ها در حوادث مختلف پایش شده است، اظهار داشت: این پایش با همکاری دانشگاه‌ها محقق شده است و جایگاه استان در خصوص وقوع حوادث مختلف شناسایی و برنامه‌های پیشگیرانه نیز در این راستا تدوین شده است.

شیشه‌ فروش اصفهان را معین پایتخت در هنگام بروز حوادث معرفی کرد و اظهار داشت: از این رو ایجاد هماهنگی بین شهرهای مختلف در حوزه مدیریت بحران را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.