سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 09:25 - چهارشنبه 13 بهمن 1395

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

خطر از درون پوسیدگی انقلاب را تهدید می کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی امروز ما خطر از درون پوسیدگی انقلاب است ولی تا زمانی که تکلیفمان اقتضا کند ایستاده‌ایم و کفن بر سر ماست، زمانی ما جلوی شاه ایستادیم و امروز نسل جدید باید جلوی آمریکا و اسرائیل بایستد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه موزه عبرت ایران با اشاره به خطبه 146 نهج‌البلاغه اظهار کرد: شکست و پیروزی اسلام به فراوانی و کمی افراد نیست.

وی با بیان خاطراتی از روزهای انقلاب و حضور در زندان ساواک افزود: گاهی با یک رادیو روی خط بی‌سیم مسؤولان ساواک می‌رفتیم و آن‌ها را کلافه می‌کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جایگاه رهبری در جامعه به فرموده امام علی(ع) همانند ریسمان محکمی است که مهره‌ها را کنار هم قرار می‌دهد و از تفرقه جلوگیری می‌کند.

سالک با اشاره به اهداف دشمن در فتنه 88 یادآور شد: آن‌ها می‌خواستند مردم را از رهبری جدا کرده و موجبات براندازی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب قدرت تفکر را از ساواک گرفتیم و امروز هم می‌توانیم همین روند را در مبارزه با آمریکا پیاده کنیم.

این مبارز انقلاب اسلامی از روزهای شکنجه‌های کمیته ضد خرابکاری ساواک گفت و اضافه کرد: برای مبارزه با شاه که دست نشانده آمریکا و انگلیس بود هدف‌گذاری کرده بودیم و همین موجب ایجاد انگیزه در ما می‌شد.

سالک ادامه داد: بیش از 17 نوع شکنجه در دوران حضور در زندان را روی خودم شاهد بودم اما انگیزه و هدفی که برای خود تعریف کرده بودیم، به ما نیرو می‌داد.

وی به بعضی از شکنجه‌گران ساواک اشاره کرد و گفت: زمانی در مدرسه فیضیه نیم ساعت فقه و نیم ساعت ساواک شناسی تدریس می‌کردم و جزوه مبارزاتی را نیز از آیات صبر در قرآن تهیه کرده بودم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نگرانی امروز ما خطر از درون پوسیدگی انقلاب است ولی ما تا زمانی که تکلیفمان اقتضا کند ایستاده‌ایم و همچنان کفن بر سر ماست.

سالک در پایان تأکید کرد: زمانی ما جلوی شاه ایستادیم و امروز نسل جدید باید جلوی آمریکا و اسرائیل بایستد و نگذارد پوسیدگی در درون نظام اتفاق بیفتد.

 نمایشگاه موزه عبرت ایران که تلاشی برای نشان دادن جنایات و شکنجه‌های رژیم پهلوی است، هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر با حضور مسؤولان شهری در استانداری اصفهان افتتاح شد که تا یک ماه دیگر از ساعت 8 صبح تا 12 و 16 تا 18 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.