سرویس: سیاسی 16:00 - سه شنبه 12 بهمن 1395

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) اصفهان:

۱۳۵۰ برنامه ویژه دهه مبارک فجر در اصفهان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان از برگزاری ۱۳۵۰ برنامه ویژه دهه مبارک فجر در سطح رده‌های بسیج در اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ علی مقواساز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از 1350 برنامه در قالب‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و عقیدنی در سراسر حوزه‌های و پایگاه‌های بسیج شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های روشنگری با محوریت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی از جمله مهمترین برنامه‌ها است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در طول 10 روز، افتتاحیه پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری طرح بزرگ “آبروی محله” از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان ادامه داد: در طول دهه مبارک فجر افتتاح کانون‌های قشری بسیج (بسیج رسانه) را در برنامه داریم، علاوه بر این اعزام خانواده معظم شهدا و بسیجیان به مشهد مقدس، برگزاری اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور، برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: این نمایشگاه‌ها در سطح شهر اصفهان در میدان قدس، میدان لاله، خیابان ابن سینا، علامه مجلسی، خیابان آپادانا و چند نقطه دیگر برپا می‌شود.

سرهنگ مقواساز ادامه داد: در این ایام برنامه‌های مختلف دیگری مانند اعزام بسیجیان به اردوهای جهادی مناطق حاشیه‌ای اصفهان، برگزاری مسابقات احکام و نماز در بین بسیجیان و آحاد مردم، برگزاری برنامه “پیک رسم خوبان” در اماکن گردشگری، برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی در 4 منطقه شهر، افتتاح صندوق‌های قرض الحسنه محلی در طول دهه فجر با همکاری هیئت امنا و روحانیون مساجد اجرا می‌شود.

وی افزود:  برگزاری کارگاه‌های آموزشی دخترانه و مادرانه و سبک زندگی در باغ‌های بانوان سطح شهر اصفهان، برگزاری مسابقات سراسری قوی‌ترین مردان منطقه دارک، برگزاری جشن انقلاب در بیش از 460 پایگاه مقاومت و مساجد سطح شهر در شب 22 بهمن از برنامه‌های دیگر این ایام به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان با اشاره به برگزاری جشن‌های روز 22 بهمن در مساجد و اماکن سطح شهر با محوریت بسیج گفت: حمایت از پویش مردمی “من انقلابی‌ام”، برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی با هدف ترویج انقلابی‌گری و گفتمان ولایت، برگزاری مسابقه از سیر مطالعاتی کتب امام خمینی(ره) و شهید مطهری (ره) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اکران بیش از 45 فیلم ارزشی جشنواره عمار در طول دهه فجر تصریح کرد: فضاسازی سطح شهر با تعامل شهرداری اصفهان در راستای ترویج شعائر انقلاب اسلامی صورت گرفته است، علاوه بر این افتتاح طرح‌های حمایتی و توانمندسازی صنایع و تولیدی‌های کوچک، برگزاری کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی و ارتقای توانمندی‌های فردی با حمایت سازمان فنی حرفه‌ای اصفهان از برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار می‌شود.

سرهنگ مقواساز با بیان اینکه بازدید سراسری از مهدکودک‌های سطح شهر جهت بررسی سطح کیفی آن با هماهنگی سازمان بهزیستی از جمله برنامه‌های دیگر این دهه است، گفت: حمایت از طرح تکریم ایتام و خانواده زندانیان در طول دهه فجر، اجرای برنامه میقات صالحین، تجلیل از پیشکسوتان بسیجی توسط هیئت امنا، ائمه جماعات و بزرگان سطح شهر، افتتاح پایگاه‌های اندیشه ورزی در سطوح مختلف بسیج و ده‌ها برنامه دیگر را از امروز تا پایان دهه مبارک فجر برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.