سرویس: سیاسی 18:00 - دوشنبه 11 بهمن 1395

سردار غیب پرور در مراسم تشیع شهدای آتش نشان:

خط ایثارگری ریشه در باورهای مردم مسلمان ایران دارد/این فرهنگ و تفکر بسیجی است که همواره خود را مدافع جان و مال مردم می داند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جانفشانی های بسیجیان در دوران دفاع مقدس گفت: جانفشانی های آتش نشانان در مواجهه با حادثه غم انگیز ساختمان پلاسکو یاد آور همان رشادت هاست و ملت ایران قدردان فرزندان دلیر خود می باشد.

به گزارش اصفهان شرق، سردار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم تشیع شهدای آتش نشان با اشاره به ایثارگری ملت ایران اظهار داشت: خط ایثار و شهادت طلبی ریشه در اعتقادات و باورهای ملت مسلمان ایران دارد و فداکاری آتش نشانان غیور که با بذل جان خویش حافظ جان دیگران شدند سندگویای این مطلب است.

وی با تجلیل از تلاش های شبانه روزی آتش نشانان برای نجات مردم در حوادث مختلف گفت: کارکنان سازمان آتش نشانی در صحنه های دلخراشی که در حوادث مختلف رخ می دهد همیشه مایه آرامش و اطمینان مردم بودند و ابراز احساسات صادقانه مردم در این حادثه گویای قدرشناسی مردم از این عزیزان می باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جانفشانی های بسیجیان در دفاع مقدس افزود: جانفشانی های آتش نشانان در مواجهه با حادثه غم انگیز ساختمان پلاسکو یاد آور همان رشادت هاست و ملت ایران قدردان فرزندان دلیر خود می باشد.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه اکثر شهدای آتش نشان در این حادثه از اعضای بسیج بودند گفت: این فرهنگ و تفکر بسیجی است که همواره خود را مدافع جان و مال مردم می داند که در صحنه های مختلف شاهد آن هستیم در حادثه اخیر یکی از جلوه های آنرا آتش نشانان شجاع، با نثار جان خود به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به گزارش های کارشناسان در خصوص وجود ساختمان های دیگری که از ایمنی لازم برخوردار نیستند گفت: همه باید بدانیم که رعایت نکات ایمنی یک اصل مهم در زندگی شهری است و دستگاه های مختلف هر یک باید در این حوزه به مسئولیت های خویش با دقت عمل نماید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دستگاه های مختلف امداد رسانی از شروع حادثه در محل حاضر شده و تمام تلاش خود را نمودند، گفت: هماهنگی دستگاه های مختلف اعم از آتش نشانی، شهرداری، اورژانس و سایر نهادهایی که وسایل امدادرسانی و آوار برداری در اختیار داشتند در این حادثه چشمگیر بود و زحمات شبانه روزی آنها قابل قدردانی است.

سردار غیب پرور در پایان با ادای احترام و تسلیت به خانواده های معزز شهدای آتش نشان گفت : ملت ایران هیچگاه خاطره رشادت و ایثارگری فرزندان دلیر خود را در آتش نشانی فراموش نخواهند نمود.
انتهای پیام/دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.