سرویس: غیر تولیدی 09:25 - دوشنبه 11 بهمن 1395

با تشکیل جلسه ای در استانداری اصفهان:

روسای کمیته های ستاد انتخابات استان اصفهان معرفی شدند

روسای کمیته های ستاد انتخابات استان اصفهان در اولین جلسه این ستاد معرفی شدند.

به گزارش اصفهان شرق،  این جلسه که در استانداری اصفهان برگزار شد، سید رضا عقدایی معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان معرفی شد.
در این نشست همچنین ‘ محمد تقی صفری ‘ به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات، ‘ احمدرضا ضیایی ‘ به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع رسانی، ‘ سید مجتبی ایزدی ‘ به عنوان عضو و دبیر کمیته امنیت، ‘ حسین سیستانی ‘ به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، ‘ سید حسن علوی ‘ به عنوان عضو و مسئول کمیته فن آوری اطلاعات و ‘ حمیدرضا وطنخواه ‘ به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان معرفی شدند.
‘ رسول زرگر پور’ استاندار اصفهان در این جلسه با اشاره به مسئله برگزاری انتخابات گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردم سالار است و از افتخارات ما این است که هر دو سال یک بار انتخابات برگزار می شود که این نشان دهنده تجلی مردم سالاری نظام است.
وی با بیان اینکه در انتخابات مردم علایق خود را توسط رای به صندوق می ریزند و بوسیله آن رئیس جمهور، نماینده ی مجلس و اعضای شورای های اسلامی شهر خود را انتخاب می کنند، اظهار داشت: این مردم سالاری در کنار رکن رکین ولایت فقیه جایگاه کاملا ویژه و مهمی را در جمهوری اسلامی ایران دارد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در 29 اردیبهشت ماه سال آینده سه انتخابات مهم در استان برگزار می شود، افزود: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات میاندوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، حجم کارها و فعالیت ها را چندین برابر دوره ی گذشته می کند.
وی افزود: اعضای ستاد و دست اندرکاران انتخابات باید پنج اصل اساسی را به عنوان دستور کار خود در نظر بگیرند
زرگرپور بی طرفی کامل مجریان انتخابات ،صیانت از حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان ، برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم ، امنیت و آرامش انتخابات و سلامت انتخابات را پنج اصل اساسی این ستاد دانست.
وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در سال گذشته در استان اصفهان افزود: با تلاش همه دست اندرکاران ستاد در دوره گذشته، انتخاباتی باشکوه و با امنیت و آرامش و سلامت کامل برگزار شد و همه ی جناح ها و مسئولان در مورد کل انتخابات کشور و استان نظر مثبت داشتند و این انتخابات را تایید کردند.
استاندار اصفهان ضمن اعلام انتخاب بهترینها برای ستاد انتخابات استان ، از آمادگی کامل استان اصفهان برای برگزاری انتخابات سال آینده خبر داد.
در ادامه جلسه سید رضا عقدایی رئیس ستاد انتخابات استان ضمن معرفی اعضای ستاد انتخابات و تشریح وظایف اعضاء ، آماری از جمعیت استان، تعداد شهرستانها، شهرها، دهستان ها و روستاها اعلام کرد و در ارتباط با پیش بینی تعداد صندوق های رای و تعداد شعب مطالبی را عنوان نمود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مرحله اول میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان و شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد سال 92 برگزار شد که استان اصفهان دارای سه میلیون و 198 هزار و 743 نفر واجد شرایط برای رای دادن بود.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سه هزار و 77 شعبه با شش هزار و 154 صندوق اخذ رای برگزار شد.

انتهای پیام/ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.