سرویس: سیاسی 17:09 - شنبه 09 بهمن 1395

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی اصفهان:

تریبون‌های دهه فجر را جناحی نکنید

عسکری می گوید: نباید از تریبون‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، برای مقاصد جناحی و گروهی سوءاستفاده کرد.

به گزارش اصفهان شرق، رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری اصفهان اظهار کرد: انقلاب اسلامی از نعمت های الهی برای بشریت است که خداوند به رهبری امام راحل آن را به مردم ایران عنایت کرد.

جعفر عسکری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خوان هزاران هزار شهید است، گفت: تداوم انقلاب اسلامی به برکت نثار جریان خون شهدا به رگ‌های انقلاب اسلامی است.

وی ایمان، ولایت و مردم را از مؤلفه‌های قدرت نظام عنوان و تأکید کرد: این روزهای شاهد شعار خدمت به مردم هستیم در صورتی که گره‌ای از مشکلات مردم باز نشده است.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فعالیت 24 کمیته زیر نظر ستاد دهه فجر استان اصفهان گفت: این ستاد در تلاش برای عمومی و فراگیر کردن مراسم‌های دهه فجر با مشارکت‌های عمومی است.

عسکری بابیان اینکه ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه گزارش از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، با ابراز تأسف تصریح کرد: سیستم‌های دولتی نتوانسته‌اند به‌صورت هنرمندانه دستاوردهای با ارزش انقلاب اسلامی را برای مردم بازگو کنند بلکه در وهله‌هایی فقط به بیان عملکردهای مقطعی خود اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی 10 ساله نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در ایام دهه فجر در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: شاهد حضور کمرنگ و فوق‌العاده ضعیف برخی از دستگاه در این نمایشگاه هستیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تصریح بر اینکه به داد این نمایشگاه برسید، گفت: شهرداری اصفهان با توجه به مأموریت‌های خدمات‌رسانی و اجرای پروژه‌های مهم می‌تواند بازتاب خوبی در این نمایشگاه داشته باشد وگرنه با روند فعلی نمایشگاه، ترجیح به تعطیل شدن آن داریم.

عسکری همچنین از برگزاری نمایشگاهی با عنوان عبرت‌ها توسط اداره اطلاعات در اصفهان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به بازسازی موزه عبرت‌های تهران در اصفهان می‌پردازد که گوشه‌ای از جنایات رژیم پهلوی را به مردم نشان می‌دهد.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده، اظهار کرد: تریبون ستاد دهه فجر برای تهییج، آگاهی بخشی و حضور مردم در آن انتخابات استفاده شود نه اینکه برخی از آن به عنوان تریبون جناحی استفاده کنند.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.