اصفهان شرق

پیام تشکر مدیرعامل قارچ یکتای سپاهان از برگزاری رزمایش پدافند غیر عامل

کدخبر: 124087
1395/11/08 در ساعت 10:14

به گزارش اصفهان شرق، متن پیام علیرضا الماسی مدیرعامل قارچ یکتای سپاهان به این شرح است:

برگزاری موفق رزمایش بزرگ پدافند غیر عامل که با رمز محمد رسول الله و گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم و شهدای آتشنشان در شرکت قارچ یکتای سپاهان واقع در منطقه جرقویه سفلی در روز چهارشنبه مورخ 6 بهمن 95 برگزار شد، نشان داد که منابع ارزشمند انسانی شرکت فارغ از وضعیت امکانات و تجهیزات منطقه ای، برای مواجهه با هرگونه حادثه احتمالی از آمادگی لازم برخوردار می باشند. این رزمایش توانمندی های شرکت قارچ یکتای سپاهان را در منظر همگان به تصویر کشید و نشان داد که می توان با آموزش، اطلاع رسانی، برنامه ریزی، انسجام و کار گروهی با هر گونه خطر احتمالی مقابله نمود و پیروز ، سربلند و موفق بیرون آمد.

در این رزمایش تلاش شد لایه ارتباطی بین مقر فرماندهی رزمایش با «میدان عملیاتی» به بهترین نحو ممکن انجام شود. ارتباطات در دو لایه « فرمانده قرارگاه با روسای کارگروه‌ها» و «ارتباط فرمانده قرارگاه با فرمانده میدان» تعریف شد و نظام حاکم بر سلسله مراتب بر اساس برنامه ریزی دقیق و منطبق بر شرایط واقعی باعث شد تا شاهد برگزاری روان رزمایش باشیم.

و همچنین تلاش شد تا اتفاقات رزمایش به مواقع بحران و خطر بسیار نزدیک باشد. برای این کار 90 نفر در کارگروههای 3 گانه به صورت فشرده آموزش دیده و برای مواجهه با شرایط بحران آمادگی های لازم را کسب کردند.

بر اساس ارزیابی میدانی و با توجه به ظرفیت‌هایی که در منطقه وجود دارد، برگزاری این رزمایش جهت نشان دادن آمادگی منطقه ای از یک سو و آموزش، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مردم منطقه ضرروی و اجتناب ناپذیر بود و به تبع آن شبکه ارتباطی خوبی میان ارگان‌های خدمات رسان تعریف و عملیاتی گردید.

خدا را شکر می گوییم که برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل فرصتی شد تا مجموعه خدمتگزار در منطقه عمومی جرقویه توانمندی های خود را در مواجهه با هر گونه خطر احتمالی تقویت نموده و تا حد قابل قبولی ارتقا دهند. از اینرو شایسته است این ظرفیت ایجاد شده را قدر دانسته و در حفظ و ارتقاء بیش از پیش آن کوشش نماییم.

بر خود لازم می دانم تا از مسئولین استانی ، فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)، جانشین محترم ناحیه امام علی(ع)، جناب سرگرد جمشیدی فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید خرازی، مسوول عملیات ناحیه امام علی(ع)، فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج 4 امام سجاد (ع) و تمام مسوولین بخش جرقویه سفلی و کارشناسان محترم اداره تعاون، کار و رفا اجتماعی شهرستان اصفهان که در این رزمایش کمک شایان، حمایت و حضور داشته اند، تقدیر و تشکر نمایم.

از همشهریان گرانقدر و مردم عزیز در بخش جرقویه سفلی که با برگزارکنندگان این همایش نهایت همکاری را داشتند و نسبت به مشکلات احتمالی ایجاد شده به خصوص در حوزه رفت و آمد صبوری نموده اند قدردانی و تشکر می نمایم.

انتهای پیام/ش