سرویس: تولیدی » گزارش تصویری 12:10 - سه شنبه 22 بهمن 1392

شهر هرند گزینه های روز میز خود را به آمریکا نشان داد/ تصویر

امام جمعه شهر هرند در جمع پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مسئولین حتی یک گام از حقوق ملت ایران عقب نشینی نکنند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: راهپیمایی 22بهمن شهر هرند با شکوهی بیشتر از سالهای قبل برگزار گردید، دانش آموزان پسر از مدرسه شهید صفار هرندی، دانش آموزان دختر از مدرسه حلیمه و مردم از مسجد مصلی خاتم الانبیاء به طرف میدان سردار شهید امینی آمدند و با تجمع در این میدان به طرف امامزاده اسحاق حرکت نمودند.

حضور برخی دانش آموزان با شکلهای مختلف شور خاصی به این مراسم داده بود.

راهپیمایان در امامزاده اسحاق تجمع نمودند تا مراسم با سخنرانی امام جمعه شهر هرند ادامه یابد، ابتدا پس از قرائت قرآن گروه سرود مدرسه طلوع دانش و سپس گروه سرود دختران کانون فرهنگی کودک و نوجوان با اجرای سرودی به مناسبت 22 بهمن فضای مراسم را رنگ و بوی دیگری دادند.

سپس امام جمعه شهر هرند به ایراد سخن پرداخته و از حضور مردم در این راهپیمایی تشکر کرد و به مسئولین آمریکایی حضور مردم را تنها گزینه روی میز ملت ایران معرفی کرد.

در ادامه ایشان به بررسی اوضاع سیاسی جهان و منطقه اشاره و از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستند که حتی یک گام از حقوق ملت ایران عقب نشینی ننمایند.

سپس  در خصوص دیدار روز گذشته خود با مقام معظم رهبری اشاره و درخواستهای مردم شرق اصفهان بویژه بخش جلگه که به مقام معظم رهبری فرموده بود را بیان کرد.

در پایان مراسم قطعنامه مراسم قرائت و مردم با تکبیر الله اکبر تایید نمودند.

Vater-Mark8 Vater-Mark7456 Vater-Mark2       Vater-Mark1  Vater-Mark5 Vater-Mark789 Vater-Mark7896 Vater-Mark789554Vater-Mark1 Vater-Mark45 Vater-Mark475 Vater-Mark41235 Vater-Mark78965 Vater-Mark745211 Vater-Mark753951

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.