سرویس: اقتصادی » نماینده مجلس 18:00 - چهارشنبه 06 بهمن 1395

نماینده اصفهان در مجلس

قوه قضائیه شفاف به تخلفات برادر رئیس‌جمهور رسیدگی کند/ نباید در چگونگی اجرای قانون بین مردم و مسئولان تفاوت باشد

نماینده اصفهان در مجلس با بیان اینکه قوه قضاییه شفاف به تخلفات برادر رئیس‌جمهور رسیدگی کند، گفت: نباید در چگونگی اجرای قانون بین مردم و مسئولان تفاوت باشد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان و نایب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دستگاه قضایی مبنی بر مشهود بودن ارتباط دانیال‌زاده اَبَربدهکار بانکی با «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور، اظهار داشت: ما در کشور قانون داریم، فصل‌الخطاب مسائل، مشکلات و تخلفات در کشور باید «قانون» باشد.

وی با بیان اینکه «قانون» رئیس‌جمهور و غیر رئیس‌جمهور نمی‌شناسند، افزود: مشکل ما در اجرای قانون است و باید به آن توجه کنیم؛ مبنای ما در نظام جمهوری اسلامی مبانی الهی و ارزشی بوده و باید به دنبال اجرای عدالت باشیم؛ اگر آقایان معتقد به اجرای عدالت هستند، نباید تفاوتی بین مردم، مسئولان و اطرافیان‌شان قائل شوند، باید اجازه دهند اقدام قانونی لازم صورت گیرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: ما در نظام موارد این چنینی داشته‌ایم، مانند فرزند مرحوم آیت‌الله محمدی‌گیلانی که خودشان فرزندشان را محاکمه کردند و حکم اعدام او را دادند، همچنین مرحوم آیت‌الله خزعلی که اعلام کردند این فرزند من نیست.

سالک تأکید کرد: بنابراین اگر برادر آقای رئیس‌جمهور مرتکب تخلفاتی شده و قوه قضاییه نیز بر اساس مستندات به این نتیجه رسیده است، باید شفاف همانگونه که آقای رئیس‌جمهور گفتند برخورد و اقدام قانونی انجام شود، نکته مثبت این اقدام آن است که قدرت قوانین و نظام جمهوری اسلامی در جهان بُرد بسیار بالایی پیدا می‌کند که افکار عمومی جهان متوجه می‌شوند که اگر در ایران نزدیکان رئیس‌جمهور یا سران قوا و دیگر نهادها، مرتکب تخلفاتی شوند، طبق قانون اساسی با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ندای اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.