سرویس: اجتماعی » علمی 12:50 - چهارشنبه 06 بهمن 1395

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور

زمان انتشار اسامی پذیرفته شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از ساعت 20 امروز اسامی پذیرفته شدگان رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

به گزارش اصفهان شرق، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  با اشاره به اعلام اسامی قبول‌شدگان رشته‌های متمرکز و نیمه متمرکز اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فهرست اسامی 5 هزار و 155 نفر پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پردیس‌های فرهنگیان در رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی گروه آموزش پزشکی آزمون سراسری سال 95 از ساعت 20 امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه 95 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرا رمی‌یگرد.
وی بیان کرد: کلیه پذیرفته‌شدگان ضرورت دارد به همراه داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در بند الف اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد، برای ثبت‌نام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 11 و 12 بهمن ماه 95 به داشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: بدیهی است که اگر در زمان مقرر کلیه پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام اقدام نکنند، به منزله انصراف قطعی آنها از تحصیل تلقی می‌شود که کلیه پذیرفته شدگان ضرورت دارد قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی محل قبولی برای اطلاع از برنامه زمانی،‌ مکانی و مدارک مورد نیاز، همچنین اطلاع از نحوه ثبت‌نام از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه قبول شده خود بازدید کنند.
وی عنوان کرد: بدیهی است که در صورتی که برنامه زمانی خاصی از سوی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی پذیرفته‌شدگان ذیربط برای ثبت نام اعلام نشده باشد داوطلبان باید در یکی از روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه 11 و 12 بهمن ماه سال 95 برای ثبت‌نام به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش تأکید کرد: با توجه به اینکه اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی متمرکز و نیمه متمرکز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 95 در روز چهارشنبه 4 بهمن ماه اعلام شده است فهرست اسامی قبول‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال 95 امروز چهارشنبه 6 بهمن ماه اعلام می‌شود لذا داوطلبانی که در هر دو مرحله دارای قبولی باشند مجاز هستند در صورت تمایل و به دلخواه خود در یکی از رشته‌های قبولی مورد نظر ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.
توکلی متذکر شد: بدیهی است ثبت نام هر یک از کد رشته‌های قبولی به منزله انصراف کد رشته قبولی دیگر تلقی شده است ادامه تحصیل در کد رشته تحصیلی دیگر امکان‌پذیر نیست.
وی گفت: به کلیه داوطلبانی که متقاضی رشته‌های تحصیلی نیمه‌متمرکز آزمون سراسری سال 95 اکیدا توصیه می‌شود نسبت به مطالعه مندرجات بندهای 2،3 و 4 که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است به طور دقیق اقدام کنند.
انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.