سرویس: اجتماعی 00:43 - چهارشنبه 06 بهمن 1395

در نشست ستاد دهه فجر جرقویه علیا مطرح شد؛

حضور مقتدرانه مردم در برنامه های دهه فجر، عامل بازدارنده در برابر توطئه های دشمن

بخشدار جرقویه علیا گفت: حضور حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای برپایی مراسمات از اهداف و اولویت های اصلی و اساسی در برنامه های دهه فجر است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا، نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور بخشدار، شهردار و روسای ارگان های منطقه، امشب در سالن بخشداری برگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا با تسلیت حادثه دلخراش و تأسف برانگیز آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو با اشاره به برگزاری مراسم دهه فجر در منطقه جرقویه علیا گفت: امسال همانند سال‌های گذشته مراسم دهه فجر در منطقه هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌شود و دعوت به حضور جوانان و نوجوانان یکی از شاخصه های برنامه های  اجرایی است.

بهزادفر با اشاره به نقش رهبری و ولایت در پیروزی انقلاب افزود: ولایت و رهبری یکی از اساسی ترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی است که باید در حفاظت از آن کوشا و همواره پیرو این راه باشیم تا از توطئه های دشمنان در امان بمانیم زیرا امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیدیم که ایران اسلامی به نقطه امید کشورهای اسلامی و حتی ملل مستضعف جهان تبدیل شده است.

وی به حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه های دفاع از انقلاب و نظام اشاره و بیان کرد: ملت فهیم و بصیر جرقویه علیا همواره قدردان نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و از این رو باید زمینه برای برگزاری جشن های مردمی دهه فجر فراهم شود.

بخشدار جرقویه علیا در مورد برنامه های دهه فجر با محوریت تبیین آثار، برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سخنرانان باید در برنامه های این دهه با مقایسه پیشرفت های کنونی جامعه با دوران گذشته، به بیان دستاوردهای انقلاب و نظام و دولت در حوزه های مختلف بپردازند تا نسل جوان نسبت به مسائل بیش از پیش آگاه باشند.

در ادامه شهردار شهر حسن آباد نیز با اشاره به اهمیت جذب جوانان در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد: در جشن های انقلاب اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان و آینده شناسانده شود و باید از استعداد و توانمندی های انها در برنامه های دهه فجر استفاده شود.

وی در پایان تاکید کرد: برنامه های مختلف این ایام به ویژه راهپیمایی سراسری یوم الله بیست و دوم بهمن ماه علاوه بر نمایش نشاط، تحرک، شادابی، هوشمندی و حضور حماسی مردم در پاسداشت ارزش‌های انقلاب، اتحاد و همبستگی و پیوند مردم با انقلاب اسلامی و تجدید میثاق و عهد با امام(س) و رهبری و خون شهیدان گرانقدر را به رخ دشمنان خواهد کشید.

ایروانی در ادامه از آمادگی شهرداری در ارائه خدمات در برگزاری جشن های دهه فجر و برگزاری هر چه با شکوه تر  راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

در پایان مقرر شد برنامه های دهه فجر در روستاهای منطقه با همکاری دهیاری و اعضای شورا ها به نحو احسن برگزار گردد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.