سرویس: سیاسی 15:05 - سه شنبه 05 بهمن 1395

چهار خصلت بی نظیر؛

ساده زیستی امام خامنه ای سیلی محکمی به صورت «مسئولان اشرافی» است

ایشان هیچ گاه قوم گرایی و قبیله ستایی را بر نتافتند و آن را نیز مخل پیشرفت کشور هم دانسته اند، مقام معظم رهبری از جمله معدود رهبران قدرتمند دنیا هستند که با میهمانان خارجی به شکل دیپلماتیک عرف بین الملل برخورد نمی کنند

به گزارش اصفهان شرق، صادقی یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فریدن در نوشته ای چهار خصلت با شکوه و بی نظیر در سیاست داخلی و خارجی را برای مقام معظم رهبری بر شمرده است که در ادامه شاهد نوشتاری درباره این چهار خصلت ایشان هستیم.

یکی از ویژگی های کشور عزیزمان که بعد از انقلاب توانسته است در برابر تمام قدرت های جهان بایستد و انقلاب در برابر تمام فراز و فرودها به ساحل امن هدایت شود بدون شک وجود رهبری مقتدر و با تدبیر است، که بسیاری از اندیشمندان و سیاسیون جهان به این موضوع اذعان دارند.

در این یاداشت محمد صادقی یکی از اساتید دانشگاه آزاد فریدن، چهار خصلت با شکوه و بی نظیر در سیاست داخلی و خارجی را برای مقام معظم رهبری بر شمرده است که در ادامه آنها را می خوانید.
1-احترام به آرای احاد مردم و ملت
ایشان تحت هیچ شرایطی و در هیچ زمان و مکانی به هیچ کس و هیچ گروهی بی احترامی ننموده اند، حتی در مواقع بحرانی نیز صبور هستند و آرامش خاصی دارند.برای مثال در جریان شورش اشرافیت و منافقان دنیا طلب کور دل با سران فتنه البته بخوانید رو سیاهان از خدا بی خبر ضد انقلاب، با ملایمت و رافت اسلامی برخورد کردند و آنها را “دوستان قدیم” خواندند و همچنین به توهین کنندگان خارجی مثل نخست وزیر انگلیس، رئیس جمهور عهد شکن و وزیر امور خارجه دروغگوی امریکا و حتی لجن پراکنانی همچون رژیم سفاک صهیونیستی و آل سعود کافر با متانت و وقار اسلامی برخورد کردند.

رفتار ایشان باعث شد تا حتی بیگانگان نیز زبان به تمجید باز کنند. برای مثال یک سایت اروپایی این خصلت امام خامنه ای را ستود و ایشان را منبع صلح و ثبات منطقه خاور میانه نامید و یک ژورنال امریکایی نیز با برجسته کردن شمایل ایشان بر روی صفحه نخست به سیاست ها و منش اخلاقی ایشان توجه بسیار نشان داد.
ایشان به هیچ قشر و گروه اجتماعی ، سیاسی و …با نگاه تبعیض آمیز و غیر اسلامی نگاه نمی کنند و همیشه به دنبال همدلی و همگرایی مردم و مسئولان هستند.

2-احترام به همه اقوام و ملل در جهان
ایشان هیچ گاه قوم گرایی و قبیله ستایی را بر نتافتند و آن را نیز مخل پیشرفت کشور هم دانسته اند، مقام معظم رهبری از جمله معدود رهبران قدرتمند دنیا هستند که با میهمانان خارجی به شکل دیپلماتیک عرف بین الملل برخورد نمی کنند و همیشه آنها را بزرگ شمرده اند و در مکانی پایین تر از خود جای نمی دهند و معمولا همطراز ایشان و یا بالاتر می نشینند.

صندلی ساده و اتاق بی پیرایه و عدم استفاده از تجملات رایج دیپلماتیک از خصایص بی نظیر سیاست خارجی ایشان است.
این فضای ساده و طلبگی اثر اعتماد سازی بر مقامات و مردم ایجاد کرده است که یاد آور سنت و رفتار پیامبر بی همتا و سترگ اسلام عزیز است.
اینجاست که می فهمیم چرا پوتین رئیس جمهور یکی از قدرتمندترین کشور های مادی دنیا برای دیدار با حضرتشان سر از پا نمی شناسد و حتی منتظر استقبال مقامات عالی رتبه هم نمی شود زیرا او شیفته رفتار اسلامی رهبر انقلاب اسلامی ایران است.
3- چشاندن طعم ساده زیستی به مسئولان نظام در ملاقات های رسمی و غیر رسمی
الحق که ساده زیستی ایشان سیلی محکمی است به صورت مسئولان اشرافی است که بعضا بر دوش مردم سوار شده اند و مسئولیت را “طعمه” خود قرار داده اند.

ساده زیستی ایشان انسان را به یاد مولا الموحدین امیر المومنین حضرت علی ابن ابی طالب می اندازد، به همین خاطر دل مومنین نیز به انقلاب و نظام گرم می شود و چون ایشان آینه تمام قد از یک رهبر اسلامی است و این را دشمنان خوب می دانند برای همین به تخریب رهبری می پردازند که در این خصوص ایشان فرمودند« دشمن دروغ می گوید، که هدفش علی خامنه ای است؛ هدف دشمن ملت ایران است».
4- راستگو بودن و عالم بودن
دو پایه اصلی راستگو بودن ، ایمان به خدا داشتن و تدابیر اسلامی و قرآنی امام خامنه ای است که موجب اقتدار ولایت فقیه در سراسر دنیا شده است که در حال شکل گیری الگوی مناسبی برای تمام کشور های اسلامی نیز هست.

انتهای پیام/ دیار اقوام

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.