سرویس: اجتماعی 11:40 - سه شنبه 05 بهمن 1395

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

حوزه راهور، علت بیشترین مراجعه مردم به سامانه 197

فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه ملاقات مردمی، حوزه راهور، نظام وظیفه، آگاهی و کلانتری ها را به ترتیب علت بیشترین مراجعات به سامانه 197 اعلام کرد.

به گارش اصفهان شرق، سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، با حضور در مرکز نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به صورت مستقیم و چهره به چهره به مشکلات و مطالبات بیش از 300 نفر از مراجعان به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی و دستورات لازم را به یگان های مربوطه ارائه کرد.
وی در حاشیه این ملاقات، از افزایش سرعت رسیدگی به مطالبات مردمی در سامانه 197 خبر داد و اظهار داشت: ارتباط مستقیم مردم با مسئولان نیروی انتظامی در جلسات ملاقات مردمی باعث شده که بیش از 80 درصد مشکلات و مطالبات و درخواست های مراجعان دراسرع وقت پیگیری و رسیدگی شود و از تاخیر و معطل ماندن این مطالبات جلوگیری به عمل آمده است.
حوزه راهور، بیشترین علت مراجعه به سامانه 197
آقاخانی بیشترین علت مراجعه مردم به سامانه 197 در این هفته را مربوط به حوزه راهور، نظام وظیفه، آگاهی، کلانتری ها، ارائه نظرات و پیشنهادات برای بهبود عملکرد پلیس و همچنین تقدیر و تشکر از عملکرد ماموران پلیس در یکی از مناطق شهر اصفهان عنوان کرد.
سامانه 197، زمینه ساز پیگیری مطالبات مردم
این مقام انتظامی، از سامانه 197 به عنوان یکی از بهترین و موثرترین مراکز نیروی انتظامی یاد کرد و گفت:  این سامانه امروز به مامن و پناهگاهی برای مردم تبدیل شده و رسیدگی به موقع، سریع و دقیق به مطالبات در این مرکز باعث اعتماد روز افزون مردم به این سامانه و رضایتمندی بیشتر مردم از پلیس اصفهان شده است.
گفتنی است، جلسات ملاقات مردمی با فرمانده انتظامی استان اصفهان روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 9 تا 11 صبح در دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان بزرگمهر، بعد از بیمارستان شهید آیت اله صدوقی،  طبقه فوقانی کلانتری 14 برگزار می شود.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.