سرویس: اجتماعی 08:00 - دوشنبه 04 بهمن 1395

نماینده ولی‌فقیه در استان

ایمن‌سازی ساختمان‌ها با اهمال‌کاری محقق نمی‌شود/ بازرسی‌ها با جدیت انجام گیرد

آیت‌الله طباطبایی نژاد با اظهار تأسف گفت: در برخی از نظارت‌ها می‌روند و می‌نشینند چای می‌خورند و بعد بیرون می‌آیند بعد اظهار می‌کنند نظارت انجام شد؛ این مسئله قابل‌قبول نیست.

به گزارش اصفهان شرق، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو در تهران و راه های جلوگیری از وقوع چنین حوادثی اظهار کرد: همان طوری که در این چند روز همه مسئولان تأکید کرده اند باید ساختمان ها را به ویژه ساختمان های بلند را ایمن سازی کرد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با تأکید بر اینکه ساختمان سازی ها باید بر اساس قوانین روز باشد، گفت: در ایمن سازی ساختمان ها برای زلزله و آتش سوزی باید از مسائل فنی روز انجام پذیرد.

وی با اشاره به گفته برخی از مسئولان ذی ربط در تهران مبنی بر اینکه بارها در خصوص ناایمن بوده ساختمان پلاسکو تذکر دادده شده بود، تصریح کرد: باید با شدت در این زمینه جلوگیری ها اعمال شود تا شاهد تکرار چنین حوادثی اسفبار و دل‌خراش نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر اینکه از این موضوع باید درس گرفته شود، اظهار کرد: در جاهای مختلف باید مسائل ایمنی و اساسی را جدی گرفت.

آیت الله طباطبایی نژاد درباره نظارت بر روی ساختمان ها، گفت:‌ باید نظارت ها دقیق و متقن باشد نه اینکه یک سری بزنند و بیایند بیرون، باید واقعا به طور صحیح نظارت ها انجام شود و دستور دهند کمبودهای امنیتی با جدیت برطرف شود.

وی با اظهار تأسف گفت: در برخی از نظارت‌ها می‌روند و می‌نشینند چای می‌خورند و بعد بیرون می‌آیند بعد اظهار می‌کنند نظارت انجام شد؛ این مسئله قابل‌قبول نیست.

امام‌جمعه اصفهان در خصوص تجهیز بودن ایمنی ساختمان‌های استان اظهار کرد: همه ساختمان‌ها این نیستند، ساختمان‌های قدیمی در شهرستان‌ها و مرکز استان داریم.

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: بازرسی‌ها حتماً باید انجام بگیرد، البته باید جدیت بیشتری در کار باشد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.