سرویس: غیر تولیدی 10:35 - دوشنبه 04 بهمن 1395

موسوی لارگانی:

موج سواری عده‌ای سود‌جو از حادثه پلاسکو برای زیر سؤال بردن مسؤولان ارزشی نظام است

نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای قصد دارند برای زیر سؤال بردن مسؤولان ارزشی نظام از حادثه پلاسکو سواستفاده کنند در حالی که ملت شریف ایران بیدارند و قدر مسؤولان خدوم و زحمت‌کش را می‌دانند و الان متوجه رفتار و حرکات بعضی گروه‌ها هستند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در رابطه با حادثه ساختمان پلاسکو اظهار کرد: شهادت تعدادی از قهرمانان آتش‌نشانی را خدمت مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران به ویژه خانواده‌های این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را از خداوند متعال برای این عزیزان مسألت دارم.

وی در رابطه با سواستفاده‌های برخی افراد و جناح‌ها در این حادثه بیان کرد: متأسفانه زمانی که در کشور ایران حادثه‌ای پیش می‌آید عده‌ای از این اتفاق‌ها سواستفاده می‌کنند و می‌خواهند موج سواری کنند تا از آن حادثه به نفع خودشان استفاده کنند تا تعداد دیگری را زیر سؤال ببرند و این حرکت اولین نیست و شاید آخرین هم نباشد.

نایب‌ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ساختمان پلاسکو حادثه دل‌خراشی بود که در نوع خود بی نظیر بود و با وجود اینکه آتش در حال مهار شدن بود با تخریب ساختمان موجب گرفتار شدن تعدادی از آتش‌نشانان عزیز در این ساختمان شد اما حادثه‌ای نبود که بتوان شخصی یا افرادی را مقصر دانست.

وی افزود: تعدادی قصد دارند برنامه ریزی کنند و برای رسیدن به اهداف خود که زیر سؤال بردن مسؤولان ارزشی نظام است سوء استفاده کنند در حالی که ملت شریف ایران بیدارند و قدر مسؤولان خدوم و زحمت‌کش را می‌دانند و الان متوجه رفتار و حرکات بعضی گروه‌ها هستند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.