سرویس: سیاسی 09:25 - دوشنبه 04 بهمن 1395

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان مطرح کرد

وزیر دادگستری؛ سخنران ویژه مراسم ۱۲ بهمن در اصفهان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری ساعت ۹ صبح ۱۲ بهمن سخنران ویژه برنامه سالگرد ورود امام خمینی (ره) به ایران در گلستان شهدای اصفهان است.

به گزارش اصفهان شرق، جعفر عسکری در نشست خبری ستاد و کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل خون شهدا و به عنوان یک امانت در این مقطع حساس جهان در اختیار ما گذاشته شده و ما باید امانتدار خوبی باشیم، آثار انقلاب ما در جهان امروز به وضوح مشهود است و باید انقلاب خود را به درستی در جهان تبیین کنیم.

وی افزود: یکی از برکات انقلاب ما بیداری بشریت و احیای دین بود و در این راه یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ انقلاب اسلامی ولایت فقیه به شمار می‌رود، این روزها شاهد نتایج انتخابات بودیم که مدعیان تمدن و حقوق بشر در مناظرات انتخاباتی افشاگری‌هایی را علیه یکدیگر از مفاسد کاندیداها داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: امنیت یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، مردم یادشان نرفته که در سال 88 برخی با حمایت آمریکا در کشور فتنه برپا کردند و امروز در پی نتایج انتخابات آمریکا در کشور آمریکا فتنه برپا شده و شاهد اغتشاش در خیابان‌های پایتخت این کشور هستیم.

وی با بیان اینکه خلق داعش یکی از دشمنی‌های استکبار با انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است، تصریح کرد: اگر بصیرت و روحیه انقلابی در جوانان ما وجود نداشته باشد به طور قطع با دشمنی‌ها و فتنه‌ها روند پیشروی انقلاب ما کند می‌شود در حالی که دشمنان با گستاخی در حال زیر سئوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

عسکری بیان کرد: دشمنان ما در راستای کندسازی روند پیشرفت انقلاب اسلامی ما استفاده ویژه‌ای از فضای مجازی می‌کنند که به همین دلیل لازم است تا ما نیز به بهترین نحو دستاوردهای انقلاب را برای نسل جوان کشور تبیین کنیم، در این راستا امید و نشاط باید به جامعه تزریق شود و اجازه ندهیم برخی جریانات امید و نشاط را از جامعه بگیرند و فضای مجازی را تبدیل به قربانگاه جوانان و نوجوانان تبدیل کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال گفت: در دهه فجر امسال بیش از 2 هزار برنامه توسط دستگاه‌های مختلف به مناسبت دهه فجر در سطح استان برگزار می‌شود، برای برگزاری جشن‌ها  مراسم‌ها بایدها و نبایدهایی توسط شورای هماهنگی تبلیغات برای برنامه های دهه فجر تعیین شده و تلاش شده تا دستگاه‌ها و نهادها در همه سطوح درگیر اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اصفهان شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید با استفاده از جلوه‌های نوین هنری در راستای ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد و از برنامه‌های جناحی پرهیز شود، اداره اطلاعات اصفهان نیز نمایشگاهی را با عنوان موزه عبرت و با موضوع جنایات دوران پهلوی برای نسل جوان در دهه فجر راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر افزود: حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری ساعت 9 صبح 12 بهمن سخنران ویژه برنامه سالگرد ورود امام خمینی (ره) به ایران در گلستان شهدای اصفهان بوده، از رسانه انتظار می‌رود تا امانتدار خوبی باشند که این مهم با معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی صورت می‌گیرد.

آموزه‌های انقلاب باید به بهترین نحو به نسل امروز و فردا حوزه منتقل شود

حجت الاسلام علیرضا باطنی جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) آن را پایه گذاری و شهدا با خون خود آبیاری کردند امروز در دستان رهبر معظم انقلاب است، برخلاف تصور برخی انقلاب اسلامی ایران برخلاف دیگر انقلاب‌ها پس از 38 سل هنوز پایدار است به این دلیل که انقلاب ما از خواسته‌های دینی برخواسته است.

وی افزود: اگر جبهه مقاومت در برابر کشورهای ستمگر و استکبار جهانی ایستاده به برکت انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره) و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب است که مردم ما باید قدردان این نعمات الهی باشند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان خاطرنشان کرد: روحانیت نقش مهمی را در انقلاب ما داشته و وظیفه حوزه علمیه نیز این است که هر ساله در دهه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب را جشن بگیرد، در دهه فجر برنامه‌های ویژه و خاصی در حوزه علمیه برگزار می‌شود و تلاش ما این است که آموزه‌های انقلاب را به نسل امروز و فردا حوزه به بهترین نحو تبیین و منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه اصفهان بیش از 560 شهید را فدای انقلاب اسلامی کرده که این تعداد این علاوه بر تعداد ایثارگران، رزمندگان و جانبازان حوزه علمیه است، حوزه علمیه همواره تلاش خود را در زمینه نقش آفرینی و ایثار در راه انقلاب اسلامی به کار برده است.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.