سرویس: اجتماعی 23:11 - یکشنبه 03 بهمن 1395

به همت بنیاد شهید جرقویه برگزار می شود؛

گردهمایی همسران و فرزندان شهدا در همایش شکوه وصال

مددکاری فرهنگی بنیاد شهید جرقویه از برگزاری همایش شکوه وصال با دعوت از خانواده شهدای منطقه جرقویه و براآن، خبر داد.

مددکار فرهنگی بنیاد شهید جرقویه در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه خانواده شهدا الگوی صبر و ایثار برای همیشه به شمار می آیند، گفت: مسئولان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید حرکت های فرهنگی برگرفته از مقاومت و ایثار شهدا و ایثارگران را با قوت برگزار کنند.

مهین سلطانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه « امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» اظهار کرد: الگوگیری از سیره شهدا یک فرهنگ انقلابی است و روحیه صبر و ایثار خانواده شهدا برای همه ما درس و الگوست و قطعا قدردانی از خانواده شهدا برای همه مسئولان توفیق به شمار می رود.

وی از برگزاری همایش شکوه وصال خبر داد و افزود: برگزاری برخی مراسم ها در قالب همایش با موضوعات دینی و معرفتی، بهانه ای است که جمع همسران و فرزندان شهدا را در یک روز قدر بدانیم و به این مناسبت همایش شکوه وصال در روز چهارشنبه 6 بهمن 95 در کانون پرورش فکری شهر زیار با حضور فرزندان و همسران شهدای منطقه جرقویه و براآن برگزار می شود.

این مسئول فرهنگی با اشاره به جزئیات برنامه بیان کرد: در این برنامه که با حضور استاد رحمانی رئیس مرکز تخصصی تفسیر قرآن اصفهان برگزار می شود، اسرار نماز و شیوه های دعوت فرزندان به این واجب الهی بازگو خواهد شد تا بتوان به صورت تخصصی در این باب وارد شویم.

وی تصریح کرد: برآورد جمعیت حاضر در این همایش به 100 نفر رسیده و امیدواریم نکات اساسی برگرفته از قرآن و سنت را در جامعه نشر دهیم.

سلطانی با اشاره به رشادت مدافعان حرم عنوان کرد: مدافعان حرمین شریفین اثبات کردند که دفاع از ارزش های اسلامی و دینی فرا مرزی است و امروز امنیت همه ما مدیون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

وی سخنرانی همسر شهید مدافع حرم شهید محمود شفیعی را از دیگر برنامه های همایش شکوه وصال عنوان کرد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.