سرویس: اجتماعی 22:22 - یکشنبه 03 بهمن 1395

همزمان با سراسر کشور؛

ادای احترام مسئولان و مردم ورزنه به شهدای آتش نشان/ تصویر

مراسم گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با حضور جمعی از مسئولان و مردم در ایستگاه آتش نشانی شهر ورزنه برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، جمعی از شهروندان ورزنه امشب به منظور ابراز تاسف از حادثه آتش‎سوزی در ساختمان پلاسکوی تهران و شهادت تعدادی از ماموران آتش‎نشانی در ایستگاه آتش‎نشانی شهر ورزنه اجتماع کردند.

شهروندان ورزنه در این اجتماع ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده‎های شهدای حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، یاد و خاطره آتش‎نشانان شهید این حادثه دلخراش را گرامی داشته و خدمات و ایثارگری‎های ستودنی و ماندگار آنها ارج نهاده شد.

شهروندان حاضر در این مراسم همچنین تلاش و از خود گذشتگی ماموران خدوم و ایثارگر سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرورزنه را گرامی داشته و از زحمات بی‎دریغ آنان قدردانی کردند.

شهروندان فهیم ورزنه به پاس گرامیداشت از خود گذشتگی‎های شهدای آتش‎نشان حادثه ساختمان پلاسکوی تهران و گرامیداشت یاد و خاطره آنان گرد هم آمدند، تا حضوری تحسین‎برانگیز از ابراز همدردی با بازماندگان شهدای آتش‎نشان و همکاران آنان در ورزنه و دیگر نقاط کشور را ترسیم کنند.

حاضران در این مراسم با روشن کردن شمع و قرائت فاتحه به مقام شهدای آتش‎نشان ادای احترام کردند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورزنه با 4آتش نشان و 4دستگاه خودرو آتش نشانی و یکدستگاه موتورسیکلت به مردم بخش بن رود و شهر ورزنه خدمت می کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.