سرویس: اخبار شهرستان 14:50 - یکشنبه 03 بهمن 1395

همزمان با روز حماسه و ایثار مردم ورزنه برگزار می شود؛

بزرگداشت امامزاده میر زین العابدین(ع)، سرداران و 188 شهید بخش بن رود

همزمان با روز 12 اسفند 95، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سرداران و 188 شهید بخش بن رود با حضور آحاد مردم ولایتمدار برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز جلسه ای به منظور بزرگداشت امامزاده میر زین العابدین(ع)، یادواره سرداران، 188شهید  و دو شهید گمنام بخش بن رود با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه ورزنه برگزار شد.

امام جمعه شهر ورزنه با بیان اینکه باید یاد شهدا و بزرگداشت امامزادگان، برای نسل های امروزی در حد برگزاری برنامه های وسیع گرامی داشته شود، گفت: مسائل فرهنگی، عبادی و معنوی باید به وضوح در برنامه های سال برگزار شود تا بتوان ابعاد فرهنگی دینی را در کنار توسعه گردشگری تقویت کنیم.

مسئول اوقاف و امور خیریه بن رود، گزارشی در خصوص بقاع متبرکه بخش و طرح توسعه امامزاده و مسائل مربوط به آن ارائه کرد و آمادگی اوقاف و امور خیریه را در برگزاری مراسم بزرگداشت امامزاده میر زین العابدین(ع)، یادواره سرداران، 188شهید و دو شهید گمنام بخش بن رود به منظور هر گونه همکاری برای برگزاری همایش اعلام کرد.

مقرر شد به منظور برگزاری کنگره سراسری امامزاده از طریق دفتر امام جمعه درخواستی صورت و از طریق اداره اوقاف و امور خیریه پیگیری لازم شود.

زمان این برنامه مهم، همزمان با روز حماسه و ایثار مردم شهر ورزنه در تاریخ 12 اسفند 95 در محل امامزاده میرزین العابدین(ع) است.

انتهای پیام/ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.