سرویس: غیر تولیدی 08:00 - یکشنبه 03 بهمن 1395

موسوی‌لارگانی؛

آمریکا هیچ قدمی برای اجرای تعهدات خود در برجام برنداشته‌ است

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آمریکا تاکنون یک قدم هم در راستای عمل به تعهدات خود در برجام برنداشته و هیچ یک از تحریمها را لغو نکرده‌ است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فرارسیدن سالگرد برجام درباره دستاوردهای توافق هسته‌ای اظهار کرد: برجام تاکنون چیزی جز هزینه و خسارت برای کشور نداشته و ما هیچ بهره برداری از برجام برای کشور نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه ما به تمام تعهداتمان در قبال برجام عمل کرده‌ایم، گفت: تاکنون آمریکا یک قدم هم در راستای عمل به تعهدات خود برنداشته و علی‌رغم اینکه عنوان شد تمام تحریمها در حوزه هسته‌ای برداشته می‌شود اما هیچ کدام از تحریمها، لغو نشده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به مواضع مسئولان امریکایی درباره برجام و نقض عهدهای صورت گرفته از جانب آنها، تصریح کرد: در این زمینه شاهد بودیم که اوباما در روزهای پایانی کار خود طرح تمدید 10ساله تحریمهای «ISA» علیه ایران را امضا کرد و صحبتهای اخیر رئیس‌جمهور جدید آمریکا نیز نشان داد که آنها نه تنها به دنبال رفع تحریمها علیه ایران نبودند، بلکه به دنبال تشدید تحریمها بوده‌اند. در این شرایط متاسفانه عده‌ای در داخل کشور سنگ کشورهایی مانند امریکا را به سینه می‌زنند.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با اشاره خارج کردن راکتور آب سنگین اراک از مدار و کاهش تعداد سانتریفیوژها در نظنز، گفت: اگر بخواهیم در بحث هسته‌ای به جای اول خود برگردیم چند سال طول می‌کشد. ماشهدای گرانقدری را در صنعت هسته‌ای تقدیم انقلاب و نظام کردیم اما در قبال این همه خسارت که دیدیم هیچ چیز دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.