سرویس: سیاسی » انتخابات 15:09 - شنبه 02 بهمن 1395

رسول زرگرپور در زمینه ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت:

ستاد انتخابات استان اصفهان آغاز به کار کرد

ستاد انتخابات استان اصفهان رسما آغاز به کار کرد و استاندار اصفهان در حکمی سید رضا عقدایی را به سمت رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان منصوب کرد.

به گزارش اصفهان شرق، رسول زرگرپور در زمینه ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: همه تمهیدات لازم و ضروری برای برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی فراهم شود و انتخاباتی که در آن حقوق انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان به عنوان حق‌الناس برابر مُر قانون و در فضایی امن و توأم با نشاط و آرامش باشد، برگزار شود.

وی در حکمی سید‌رضا عقدایی را به سمت رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان منصوب و بیان کرد: رئیس ستاد انتخابات استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات با تلاش و کوشش نسبت به این وظیفه مهم اهتمام ورزد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تشکیل و راه‌اندازی ستاد انتخابات استان با حضور همه اعضا امری ضروری و مورد تاکید است، گفت: همه معاونان، مدیران‌کل و روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران و بخشداران نهایت همکاری را به عمل آورند.

وی افزود: با آنکه همه دستگاه‌های اجرایی استان نیز براساس ماده 21 قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده 67 مکرر 1 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران و ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت و همکاری لازم را در برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیشرو داشته باشند.

زرگرپور تصریح کرد: امیدوارم در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت یازدهم، شاهد برگزاری انتخاباتی با‌شکوه و قانونی با مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و در راستای تقویت هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

با حکم استاندار اصفهان سید‌رضا عقدایی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز نخستین میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب شد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.