سرویس: غیر تولیدی 12:50 - شنبه 02 بهمن 1395

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت:

۲۰ فیلم از جشنواره فجر در اصفهان اکران می شود

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: همزمان با برگزاری جشنواره فجر در پایتخت، ۲۰ فیلم از این جشنواره در اصفهان اکران می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، سید مصطفی حسینی اظهار داشت: امسال تنها ۲۰ فیلم از جشنواره فجر در دو سینمای اصفهان اکران می شود.

وی افزود: در ابتدا قرار بر این بود که این فیلم ها دو سینمای فلسطین و قدس اکران شود اما با توجه به اهمیت کیفیت و استانداردهای سینمایی برای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در نهایت قرار بر این شد یکی از دو سینمای ساحل یا سپاهان میزبان جشنواره باشد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان در ارتباط با تعداد کم فیلم های اکران شده از جشنواره فجر در اصفهان ابراز داشت: تصمیم گیری در این ارتباط با اداره ارشاد اصفهان بوده است که احتمالا به دلیل کمبود بودجه همانند سال گذشته تنها برای اکران  گزیده ای از فیلم ها تصمیم گرفته شده است.

وی ادامه داد: تمام سعی ما این است که فیلم های مطرح در جشنواره فجر امسال در پایتخت فرهنگی جهان اسلام اکران شود تا موضوع کمبود فیلم های اکران شده را جبران کند.

حسینی تاکید کرد: به احتمال قوی تا ۱۰ روز دیگر سینما خانواده اصفهان که به شکل پردیس سینمایی بازسازی شده است افتتاح می شود که امیدواریم مشکل کمبود سالن سینمایی در اصفهان تا حد زیادی رفع شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون به دلیل کمبود سالن های سینمایی مجبور به اکران کوتاه مدت بسیاری از فیلم های مطرح هستیم تا بتوانیم تمام فیلم های سینمایی به ویژه فیلم های جشنواره فجر هر سال را به طور کامل به روی پرده سینما بیاوریم.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.