سرویس: اجتماعی 09:25 - جمعه 01 بهمن 1395

در پی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو صورت گرفت؛

اعلام آمادگی سازمان آتش نشانی اصفهان برای اعزام به تهران

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از اعلام آمادگی این سازمان جهت اعزام نیروهای کمکی به تهران جهت کمک به حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق،  بهزاد بزرگزاد ضمن ابراز همدری با حادثه دیدگان آتش سوزی ساختمان پلاسکو تهران اظهار کرد: با توجه به ضرورت اقدام های سریع در بحران و با عنایت به این که شهر اصفهان به عنوان شهرمعین استان تهران در مواقع بحران مطرح است، نیروهای آتش‌نشانی در حال آماده باش برای اعزام به تهران در صورت لزوم هستند.
وی ادامه داد: در گفت و گویی تلفنی که با  مسئولان سازمان آتش نشانی تهران داشتیم ضمن ابراز همدردی با آن ها در خصوص شهادت همکاران آتش نشان در حادثه ساختمان پلاسکو، آمادگی این سازمان را برای اعزام نیروهای کمکی اعلام نمودیم.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با ببان اینکه در ساعات اولیه این حادثه تعدادی از آتش نشانان اصفهان برای انجام مأموریتی به تهران رفته بوده اند عنوان کرد: این نیروها برای امداد رسانی و همیاری با همکارانشان به محل حادثه اعزام شدند.
گفتنی است؛ در این حادثه دلخراش با وجود خدمات‌ رسانی گسترده نیروهای آتش‌نشانی تهران ساختمان ریزش کرد و برخی هموطنان مصدوم شده‌  و برخی نیز زیر آوار مانده ‌اند.
ساختمان تجاری پلاسکو در خیابان جمهوری تهران که از هشت صبح دیروز دچار حریق شده بود، پس از 3 ساعت و نیم تلاش ماموران امدادی به علت آتش سوزی گسترده فرو ریخت؛ بیش از 200 آتش نشان به محل حادثه عزیمت کردند که تعدادی از آن ها مصدوم شده و تعدادی دیگر زیر آوار هستند؛ مجتمع تجاری پلاسکو سال 1340 ساخته شد؛ پلاسکو، ساختمانی 17 طبقه در چهارراه استانبول تهران است که از آن به عنوان اولین ساختمان مرتفع و مُدرن ایران یاد می‌شود و مرکز توزیع پوشاک است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.