سرویس: اجتماعی 00:37 - پنجشنبه 30 دی 1395

همزمان با روز ملی هوای پاک؛

مسئولان بخش مرکزی شهرستان اصفهان پا به رکاب شدند/ تصاویر

همزمان با روز هوای پاک، اهالی روستاهای بخش مرکزی اصفهان با همراهی مسئولان دستگاه های ذیربط در یک اقدام نمادین با استفاده ازدوچرخه از مبدا اشکاوند به سمت شهر زیار حرکت کردند.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز، همزمان با روز هوای پاک اهالی روستاهای بخش مرکزی اصفهان با همراهی مسئولان دستگاه های ذیربط در یک اقدام نمادین و در راستای حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی با استفاده از دوچرخه از مبدا اشکاوند به سمت زیار حرکت کردند.

در طول مسیر مسئولان با همکاری شهروندان به جمع آوری زباله های محیط پرداخته و مسیر حاشیه جاده اصلی را پاکسازی کردند.

بخشدار مرکزی هدف از این اقدام را برانگیختن افکار عمومی و ترغیب و تشویق مردم به منظور مشارکت در حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی بیان کرده و خواستار همکاری و مساعدت همه شهروندان و مردم عزیز روستا ها در پاکسازی محیط شد.

حسینی، حفظ این موهبت الهی (آب، خاک، هوا) که میراث مشترک نسل حاضر و نسل آینده است را مهم دانسته و تنها راه برون رفت از آلودگی هوا و داشتن محیط زندگی سالم را مشارکت و همراهی مردم عنوان کرد.

کارشناس مربوطه با ذکر اهداف این برنامه تصریح کرد: آگاه سازی مردم، ارتقاء فرهنگ زیباسازی فضای منطقه با حرکتی هماهنگ و همچنین جمع آوری زباله و تفکلیک آن به تر و خشک توسط شهروندان به صورت نمادین، از جمله اهداف مهم برنامه نیم روزه این هفته است که با قوت دنبال شد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.