سرویس: اقتصادی 00:25 - پنجشنبه 30 دی 1395

استاندار اصفهان:

تخصیص زمین نقطه توقف طرح توسعه فرودگاه شهید بهشتی است/ پیگیری آخرین روند پیشرفت اصفهان با حضور وزیر اقتصاد

استاندار اصفهان نقطه توقف طرح توسعه فرودگاه شهید بهشتی را مسأله تخصیص زمین دانست.

به گزارش اصفهان شرق، علی طیب‌نیا عصردیروز به منظور تصمیم‌گیری در مورد طرح توسعه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان و حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان وارد اصفهان شد.

رسول زرگرپور در جلسه‌ای که در فرودگاه اصفهان و با حضور وزیر اقتصاد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران فرودگاه برگزار شد، گفت: اصفهان استان بزرگی است که از ابعاد مختلف از جمله صنعت گردشگری دارای ظرفیت‌های بسیاری است.

وی همچنین افزود: علاوه بر این موقعیت جغرافیایی استان نیز موجب شده دسترسی سایر استان‌ها به استان اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

استاندار اصفهان با تأکید بر انتخاب اصفهان به عنوان استان معین پایتخت اظهار داشت: اصفهان از ابعاد مختلف از جمله ابعاد سیاسی، اقتصادی، تجهیزات، نرم افزار و سخت افزار به عنوان معین پایتخت مطرح شده است و فرودگاه اصفهان نیز از این بحث مستثنی نیست.

زرگرپور در ادامه تصریح کرد: از همین رو توسعه فرودگاه شهید بهشتی در همه این سال‌ها در اولویت طرح‌های استان بوده و در سال 93 نیز قراردادی با شرکت فرودگاه‌های کشور بسته شد و پنج ماه بعد از آن بحث مشارکت سرمایه‌گذار خارجی مطرح شد.

استاندار اصفهان نقطه توقف طرح توسعه فرودگاه را مسأله تخصیص زمین دانست و افزود: امیدواریم این مسأله نیز در مدت زمان مشخص باقی مانده حل شود؛ چرا که در غیر اینصورت ادامه قرارداد میسر نخواهد بود.

در ادامه این جلسه و پس از ارائه توضیحات فنی مدیران فرودگاه شهید بهشتی وزیر اقتصاد قول پیگیری مسائل را داد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.