سرویس: غیر تولیدی 15:07 - چهارشنبه 29 دی 1395

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان:

اجتماع یکپارچه مدافعان حرم در اصفهان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری اجتماع یکپارچه مدافعان حرم همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) در مصلای امام خمینی(ره) اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی در جلسه کمیته تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و عزت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان به ویژه مدافعان حرم است، اظهار داشت: جوشش و گرمی خون پاک مدافعان حرم، جان تازه‌ای به کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی دمیده است.

وی افزود: به اعتراف برخی اندیشمندان آمریکایی، مقامات عالی غرب باید شیوه مدیریت بحران و تامین امنیت را از ایران بیاموزند چرا که با توجه به اینکه دور تا دور ایران اسلامی را آتش فراگرفته است، همچنان در اوج عزت و اقتدار و امنیت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این نکته قرآنی که رمز پیروزی در همه زمینه‌ها استقامت است، گفت: مدافعان حرم مصداق کامل مقاومت هستند و ما اگر امروز دستمان از حضور در جمع مدافعان حرم کوتاه است، ولی باید بستر را آماده کرده و تلاش کنیم تا این اقتدار حفظ شود.

وی در ادامه سخنان خود به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و تقارن آن با ایام میلاد حضرت زینب(س) و همچنین شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های دهه فجر امسال زینبی و فاطمی بودن آن است که طلیعه آن مصادف با میلاد حضرت زینب(س) است و شام 22 بهمن ماه نیز شب شهادت مظلومه عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بنا بر روایت 75 روز بوده و لازم است متولیان امور به ویژه ستاد دهه فجر نگاه ویژه‌ای به این دو واقعه داشته باشند.

حجت‌الاسلام اروجی با یادآوری اینکه ادارات کل تبلیغات اسلامی در سراسر کشور مسئولیت کمیته تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر را بر عهده دارند، ادامه داد: در همین راستا و به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) در سراسر کشور اجتماع یکپارچه مدافعان حرم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیرو نظرخواهی از مقامات استان به ویژه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با برگزاری اجتماع یکپارچه مدافعان حرم در مصلای امام خمینی(ره) موافقت شد و بنابراین روز جمعه پانزدهم بهمن ماه و همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم (س) ویژه برنامه فاخر اجتماع یکپارچه مدافعان حرم حضرت زینب (س) با حضور شخصیت‌های برجسته مقاومت در محل مصلای امام خمینی(ره) اصفهان (محل برگزاری نماز جمعه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.