سرویس: اخبار شهرستان 00:48 - سه شنبه 28 دی 1395

امام جمعه شهر محمدآباد:

مسئولان در حفظ امنیت اهتمام نشان دهند/ فاطمه، دختری که مظلومانه پر کشید

امام جمعه محمدآباد گفت: مسئولان بخش و شهر باید اهتمام بیشتری در حفظ امنیت داشته باشند. این حادثه نشان میدهد که اقداماتی که انجام شده کافی نیست و در روند گذشته باید تجدید نظر شود.

به گزارش اصفهان شرق، روز سه شنبه 14 دی 95 در شهر نصرآباد جرقویه حادثه تلخی اتفاق افتاد. دختری نوجوان و معصوم به نام فاطمه نیکبخت ساعت هفت و چهل و پنج دقیقه برای رفتن به مدرسه از منزل خارج می شود که متاسفانه در بین راه فردی شرور و خبیث به او حمله ور می شود و در خانه های مخروبه ای که در مسیر خانه به مدرسه وجود داشته به قتل می رساند.

قاتل شخصی است که با وثیقه آزاد شده و هنوز حکم جنایت قبلی او صادر نشده است.

پس از گذشت چندین ساعت از قتل، این فرد شرور و قاتل دستگیر می شود. علت سرعت عمل نیز به این دلیل بود که او جنایتکاری شناخته شده قلمداد می شد. هم مردم، مسئولان شهر و نیروی انتظامی او را به سبب جولان دادنش در شهر می شناختند.

انتظار می رود بعد از این حادثه جانگداز، مسئولان اقدامات شایسته ای در این زمینه انجام دهند تا دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

امام جمعه شهر محمدآباد جرقویه سفلی نیز در خطبه های این هفته با تاثر از وقوع این حادثه دلخراش به بیان نکاتی به شرح ذیل اشاره کرد:

–  از همه عزیزانی که در این مصیبت با خانواده مصیبت زده همراهی و همدردی کردند، صمیمانه تشکر میکنیم.

– برای اینکه شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم لازم است همه مردم بیشتر احساس مسئولیت کنند و در درجه اول باید به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری داشته باشیم. در برابر ناهنجاریها و بدی ها نباید سکوت کرد که در غیر این صورت باید انتظار وقوع چنین حوادثی را داشته باشیم.

– مسئولان بخش و شهر باید اهتمام بیشتری در حفظ امنیت داشته باشند. این حادثه نشان میدهد که اقداماتی که انجام شده کافی نیست و در روند گذشته باید تجدید نظر شود.

انتهای پیام/ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.