سرویس: اجتماعی 22:48 - شنبه 25 دی 1395

همزمان با روز ملی هوای پاک برگزار می شود؛

حرکت نمادین در پاکسازی محیط زیست بخش مرکزی شهرستان اصفهان

کریم پور گفت: همزمان با 29 دی ماه روز ملی هوای پاک، مردم و مسئولان بخش مرکزی شهرستان اصفهان در اقدامی نمادین، برای پاکسازی محیط زیست حرکت می کنند.

کارشناس بخشداری مرکزی شهرستان اصفهان در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به فرا رسیدن 29 دی ماه روز ملی هوای پاک، گفت: برنامه ریزی برای داشتن محیطی سالم و بانشاط، وظیفه همه مردم و مسئولان است و باید در این مسیر برای داشتن منطقه ای پاک گام برداشت.

احمد کریم پور اظهار کرد: به دلیل اهمیت هوای پاک، در اقدامی نمادین و جدید، برنامه ای در روز چهارشنبه 29 دی، در بخش مرکزی شهرستان اصفهان اجرا می شود که اطلاع رسانی برای شرکت فعال مردم و مسئولان به شورا و دهیاری های روستاها در این برنامه انجام شده است.

وی افزود: برنامه پاکسازی محیط زیست و داشتن محیط زیست سالم راس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، از روستای اشکاوند به سمت شهر زیار با حضور عموم مردم و مدیران ارگان های دولتی برگزار و طی این برنامه مسئولان به صورت هماهنگ، با دوچرخه این مسیر را می پیمایند.

کارشناس مربوطه با ذکر اهداف این برنامه تصریح کرد: آگاه سازی مردم، ارتقاء فرهنگ زیباسازی فضای منطقه با حرکتی هماهنگ و همچنین جمع آوری زباله و تفکلیک آن به تر و خشک توسط شهروندان به صورت نمادین، از جمله اهداف مهم برنامه نیم روزه این هفته است که با قوت دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه فرماندار شهرستان اصفهان یکی از مشوقان بخشداری در اجرای این برنامه بود، خاطرنشان کرد: فرماندار در جلسه ای با مطرح شدن پیشنهاد این برنامه نمادین، گفت؛ با توان زیاد و هماهنگی لازم کار پاکسازی محیط زیست به صورت نمادین انجام تا زمینه حرکت های خوبی برای زیباسازی طبیعت شود.

کریم پور بیان کرد: از مردم و مسئولانی که در روستاهای مسیر فرعی قرار گرفته اند نیز برای شرکت در این برنامه دعوت به عمل آمده است.

وی از حضور مسئولان محیط زیست، راهداری، کلانتری منطقه همچنین معاونین فرماندار برای شرکت فعال در این برنامه مهم و جدید خبر داد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.