سرویس: اخبار شهرستان 18:01 - جمعه 24 دی 1395

امام جمعه شهر نصرآباد:

خیانت آمریکا در برجام قابل توجیه نیست

حجت الاسلام کمال دشتی گفت: شاه یک عمر برای امریکا و انگلیس نوکری کرد، اما وقتی شاه از کشور فرار کرد حاضر نشدند او را راه بدهند و این یک عبرت است برای آنهایی که دل به امریکا و غرب بسته اند.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، امام جمعه شهر نصرآباد پیرامون علت استغفار کردن پیامبر و ائمه اطهار گفت: از آنجایی که ائمه واسطه بین خالق و مخلوق بوده و از گناه و اشتباه مصون هستند اما استغفار به درگاه الهی از برنامه های دائمی آنها بود و این استغفار از باب خضوع و خشوع در برابر پروردگار متعال، ناچیز شمردن طاعات و عبادات خود در برابر رب جلیل است.

حجت الاسلام کمال دشتی با اشاره به انتصاب آیت الله خامنه ای در 24 دی ماه 58 به امامت نماز جمعه تهران توسط امام خمینی (ره) اظهار کرد: ستاد نماز جمعه یک ستاد مردمی و جایگاه تمام مردم است و همه می توانند در این ستاد حضور یافته و با ارائه نظرات و پیشنهادات بر شکوه و اقتدار نماز جمعه بیفزایند.

وی با توجه 26 دی، سالروز فرار شاه خائن از کشور افزود: شاه یک عمر برای امریکا و انگلیس نوکری کرد، اما وقتی شاه از کشور فرار کرد حاضر نشدند او را راه بدهند و این یک عبرت است برای آنهایی که دل به امریکا و غرب بسته اند.

امام جمعه نصرآباد درباره روز هوای پاک، با تاکید بر ضرورت چاره اندیشی برای حل مشکل آلودگی هوا؛ تصریح کرد: اگر مسوولان به جای این که آلودگی هوا را گردن یکدیگر بیندازند، عوامل را شناسایی و به جای شعار عمل کنند و سراغ برنامه ریزی برای رفع آنها بروند، مشکل آلودگی هوای کلان شهرها بر طرف می شود.

وی در ادامه با تسلیت درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به تبیین نکاتی از پیام رهبر فرزانه انقلاب پرداخت و با بر شمردن برخی خدمات وی در مسوولیت های مختلف؛ از حضور گسترده و هوشیارانه مردم و مسوولان با سلایق مختلف در مراسم های تشییع و تدفین و ترحیم این مرحوم و همکاری اطرافیان و بیداری مردم که مانع سوء استفاده دشمنان گردید قدردانی کرد.

حجت الاسلام دشتی در ادامه با اشاره به دیدار تعدادی از مردم قم با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به مناسبت قیام خونین 19 دی؛ ضمن تاکید بر ضرورت تقویت عوامل اقتدار ملی و شناخت دشمن گفت: از منظر مقام عظمای ولایت؛ ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاومتی و حفظ عزت ملی چهار عنصر اساسی برای تقویت اقتدار ملی است و متهم کردن نظام به دشمن تراشی خلاف واقعیات و پوششی برای دشمنان خونی نظام مطرح می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امریکا دشمن اکبر و  بی انگیزگی، ناامیدی، بی حالی، بی نشاطی، تنبلی، سیاست های غلط و تنگ نظری از جمله دشمنان درونی است ضمن این که نباید خیانت امریکا در برجام را توجیه کرد.

انتهای پیام/ ش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.